اهواز؛

پیشرفت بیش از 50 درصد تصفیه خانه فاضلاب کوت عبداله

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز از اتمام ساخت تصفیه خانه فاضلاب کوت عبداله نیز تا دو ماه آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا براتی ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهوازگفت: مقرر شده بود تا با همکاری ملی حفاری و مناطق نفتخیز جنوب تعدادی پروژه را اجرا کنیم ولی متأسفانه تاکنون ریالی اعتبار پرداخت نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه پروژه ها تعریف و پنج کیلومتر لوله تحویل گرفتیم، بیان داشت: در بخش درویشیه شهر کوت عبداله ۴۰۰ متر از مجموع ۷۵۰ متر انجام شده است. در بخش فاضلاب قلعه کوچک نیز کارهایی انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب کوت عبداله نیز پیشرفت خوبی داشته و تا دو ماه آینده به اتمام می رسد و تا حالا پیشرفت بالای ۵۰ درصدی دارد.

براتی ادامه داد: در مورد اصلاح شبکه نیز کمی عقب هستیم. در منطقه علوی حدود ۷۰۰ متر کار انجام شده و کار کوچه های فرعی را نیز شروع کرده ایم.

وی بیان کرد: در منطقه درویشیه و اسلام آباد شهر کوت عبداله نیز باید کارهایی انجام شود ولی در تأمین لوله با مشکل مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در پایان عنوان داشت: سه میلیارد تومان قرارداد تحویل لوله بستیم که ۶۰۰ میلیون تومان برای پیش پرداخت نیاز داریم که اگر نفت و حفاری همکاری کند، کار سریعتر پیش می رود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.