قم؛

ساخت فیلم سینمایی با محوریت قیام 19دی

مدیرکل صداوسیمای مرکزقم با بیان این که قیام 19نقطه عطف انقلاب اسلامی است گفت:طرح ساخت یک مجموعه سینمایی در این رابطه به مرکز داده‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت‌الاسلام  لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکزقم ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد،خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن دهه بصیرت صداوسیمای مرکز قم برنامه‌های ویژه‌ای برای این دهه در نظر گرفته و برنامه‌هایی برای تبیین و اهمیت این دهه تهیه‌ شده است.

وی افزود: واقعه ۹1 دی نقطه عطفی در انقلاب به‌حساب می‌آید و متأسفانه فیلم سینمایی در این خصوص نداریم که طرح ساخت یک مجموعه سینمایی در این رابطه به مرکز داده‌ شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم وی بابیان اینکه صداوسیمای مرکز قم برنامه‌های این دهه را قبل از دهه آغاز خواهد کرد، افزود: هماهنگی‌هایی برای پخش زنده همایش بزرگی که قرار است در این دهه در قم برگزار شود شده و صحبت‌های مراجع عظام تقلید در خصوص دهه بصیرت هم در این ایام پوشش داده خواهد شد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر به ضبط سرود مردم قم در محضر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بعد از انتخاب شهر مناسبی برای این دیدار حتماً مراحل ضبط آن آغاز خواهد شد.

لطفی‌نیاسر با تأکید بر بازسازی تعدادی از تصاویر واقعه 19 دی در مرکز قم ، ابراز کرد: یکسری از این تصاویر بازسازی‌شده‌اند که در حد فیلم سینمایی نیستند و تنها یک مستند در این خصوص داریم که مشغول بازطراحی آنیم.

در پی انتشار مقاله توهین آمیز احمد رشیدی مطلق،مردم انقلابی و ولایتمدارقم در حمایت از مرجعیت وامام قیام 19دی 1356را در برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.
ساخت فیلم سینمایی با محوریت قیام 19دی

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار