کرمان؛

استفاده از فضای مجازی برای گسترش فعالیت های قرآنی الزامی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با تاکید بر به کارگیری ابزار نوین مانند اینترنت و فضای مجازی در فعالیت های قرآنی گفت: روش های نوین اطلاع رسانی در فرهنگ قرآنی باید استفاده شود.

استفاده از فضای مجازی برای گسترش فعالیت های قرآنی الزامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ذکاء اسدی  در نشست شورای هماهنگی گسترش فعالیت های قرآنی استان کرمان گفت:  از شورای هماهنگی و فعالیت های قرآنی دراستان کرمان حمایت می کنیم.

وی افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری و برگزاری جلسات قرآنی در محضر ایشان از اهمیت امر ترویج و تبلیغ در حوزه قرآنی دارد.

معاون استاندار کرمان با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در منازل و محافل تاکید کرد: همانطور که محافل سنتی قرآنی ادامه دارد با استفاده از فناوری های جدید و فضای مجازی می توانیم در هر خانه یک محفل قرآنی داشته باشیم.

وی گفت: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و سایر معضلات حل شود در سایه عمل به قرآن این کار انجام می شود.

ذکاء اسدی افزود: رسانه ها در ترویج فعالیت های قرآنی بویژه بعد از انقلاب اسلامی فعالیت زیادی داشته اند و رسالت اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه های علمیه نزدیک کردن دو قشر هنرمند و جامعه دینی است و باید باور کنیم هنرمندان ما مسلمان هستند و به باورهای دینی اعتقاد دارند.

وی گفت: حافظان قرآن و عزیزانی که در جهت مفاهیم قرآنی فعالیت می کنند هنرمند هستند.
وی با اشاره به بیان قصص قرآنی افزود: هنرمندان تجسمی، صنایع دستی، فیلمسازی و غیره می توانند از قرآن محتوا بگیرند و ابزاری در جهت ترویج مفاهیم قرآنی باشند
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار