مهدیشهر;

گردشگران گم شده پیدا شدند

هفت گردشگر مازندرانی که بر اثر ریزش برف و کولاک شدید در منطقه کوهستانی هیکو(اوپرت) بخش شهمیرزاد گم شده بودند، امروز نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر ، فرماندار و رئیس شورای مدیریت بحران مهدیشهرگفت : ستاد مدیریت بحران شهرستان در همان ساعت اولیه برای نجات این هفت نفر تشکیل شد که خوشبختانه اقدامات این مجموعه و به ویژه ادارات راه و ترابری ، محیط زیست و گروه امداد و نجات در این مدت نتیجه داده است.
حسن ارگی اظهار داشت : این هفت مرد از اهالی مازندران بودند که پس از گرفتار شدن در این منطقه کوهستانی از سوی خانواده هایشان اطلاع رسانی می کردند.
وی یادآور شد: ریزش برف و کولاک تا شب گذشته در مناطق کوهستانی، سردسیر و سخت گذر علاوه بر کاهش سرعت امدادرسانی، خطرات و زحمات فراوانی را به سخت کوشان این حوزه وارد کرد.
وی از حمایت های استاندار ، معاون محترم امور عمرانی استانداری و دیگر مسئولان استانی در این ماموریت موفقیت آمیز قدردانی کرد.
ارگی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در این شهرستان، از مسافران و گردشگران خواست تا با شناخت کافی از منطقه، اقدام به سفر کنند تا دچار مشکلات عدیده ای نشوند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.