در جلسه شورای مرکزی خانه احزاب با حضور کمالوندی چه گذشت؟ + تصاویر

بیست و هشتمین جلسه شواری مرکزی خانه احزاب ایران باحضور کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران برگزارشد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای جلسه بیست و هشتمین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب، جلسه کمیته حقوقی خانه احزاب ایران باحضور اعضای این کمیته برگزارشد.

در این جلسه حشمتیان رییس خانه احزاب و صدر نایب رییس اول خانه احزاب نیز حضور داشتند، رییس خانه احزاب ضمن قدردانی ازتلاش اسلامی تبار رییس کمیته حقوفی سال اول دوره ششم، محمد جواد حق شناس را بعنوان رییس جدید کمیته حقوقی معرفی و حکم وی را ابلاغ کرد.

جلسه شورای مرکزی خانه احزاب با حضور کمالوندی چه گذشت؟+ تصاویر

در ادامه بیست و هشتمین جلسه شورای مرکزی ازساعت 15الی17 عصر روز دوشنبه به ریاست قدرتعلی حشمتیان و باحضور اعضای شورای مرکزی و بهروز کمالوندی معاون حقوقی وسخنگوی سازمان انرژی اتمی برگزارشد.

دراین جلسه پس تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و بیان حديثی از پیامبر عظیم الاشان حضرت محمد(ص)  توسط شهاب الدین صدر نایب رییس اول خانه احزاب ایران، حکیمی پور و غفوری فرد و میرمحمدی بعنوان ناطقین پیش از دستور سخنانی را در رابطه بامسایل روز بیان نمودند و پس از آن دستور جلسه ای که همایش فصلی خانه احزاب بود به بحث گذاشته شد و پس از صحبت‌های حکیمی پور، علیخانی، شریف ، کمیجانی ، میرمحمدی، ولی زاده  و خانم راکعی درنهایت با رای گیری مصوب شد که همایش فصلی در روز پنجشنبه 25 آذر ماه درسالن وزارت کشور با حضور جهانگیری و با دعوت از صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و پزشکیان نایب رییس اول مجلس و علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما برگزار شود.

جلسه شورای مرکزی خانه احزاب با حضور کمالوندی چه گذشت؟+ تصاویر

اصولگرایان، اصلاح طلبان، مستقلین و اعتدالگرایان، که 7 نفر از آنان با معرفی کمیته ها و مابقی ازبین داوطلبین به قید قرعه با موضوع احزاب و اقتصاد مقاومتی برگزارشد ،درنهایت کمالوندی معاون حقوقی و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران مطالبی را در رابطه با بحت برجام بیان و به سوالات حاضرین پاسخ داد.

وی درادامه افزود: مقام معظم هبری می فرمایند دولت‌ها می آیند و می‌روند. ولی نگاه بلندمدت فراموش نخواهد شد. سازمان انرژی اتمی نیز برمبنای قدرت افزایی هسته ای توام برغنی سازی دراین راستا حرکت می‌‌‌کند که مشروح سخنان‌های کمالوندی متعاقبا اعلام می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار