در فراخوانی با اشاره به نزدیکی پایان زمان تجدید نظر در آرای الکترال؛

هافینگتن پست خواستار تغییر آرای اعضای الکترال کالج به نفع کلینتون شد

در پی پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، روزنامه هافینگتن پست از اعضای «مجمع گزینندگان» خواست در آرای خود تجدید نظر کنند.

هافینگتن پست خواستار تغییر آرای اعضای الکترال کالج به نفع کلینتون شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه هافینگتن پست طی یک فراخوان خواستار اعتراض به آرای الکترال شد و از اعضای الکترال کالج خواست در آرای خود تجدید نظر کنند.

این روزنامه در گزارشی نوشت: نوزده دسامبر آخرین روز تجدید نظر در آرای الکترال است و اعضای الکترال کالج (مجمع گزینندگان) باید در روز نوزدهم ما باید اعضای الکترال کالج را به انجام دادن کار درست ترغیب کنیم. 

در این مطلب آمده است: دونالد ترامپ یک مجرم و جامعه‌ستیز است که از نژادپرستی و بیگانه‌هراسی حمایت می کند.  او به منتقدان خود حمله می کند، به اشتباهاتش اعتراف نمی کند و در تلاش برای دست یابی به قدرت نامحدود می خواهد هر روند یا پروتکلی را نادیده بگیرد. او زنان را کالای جنسی و بردگانی برای تولید مثل می داند و قصد دارد در اطراف ما دیواری احداث کند تا تعامل و نفوذ ما بر جامعه جهانی قطع شود. او بخشی از جامعه ما را اغفال کرد. او در تلاش برای رد اصولی است که آمریکا بر پایه آنها بنا شده و تکامل یافته است.

هافینگتن پست نوشت: ما اکنون از اعضای الکترال کالج می خواهیم رویکردی اخلاقی را در نظر بگیرند و از پیروز واقعی انتخابات حمایت کنند و به کلینتون رأی دهند. ما باید به آنها اطمینان دهیم که محافظت از آمریکا در مقابل استبداد، گزینه‌ای است که قانون اساسی، نظام دولتی و اکثر مردم آمریکا از آن حمایت می کنند. آنها در روز نوزدهم ماه دسامبر برای دادن رأی به کلینتون به حمایت ما نیاز دارند. الکترال کالج باید به مهمترین وظیفه‌اش عمل کند تا بتواند موجودیت خود را توجیه کند. کلینتون انتخاب درست است.

این نشریه آمریکایی در ادامه نوشت: اگر ما فاشیسم را به رسمیت بشناسیم در آن صورت، همه نظام‌های دموکراتیک ما بی معنا و پوچ خواهند بود. ما باید برای دموکراسی خود مبارزه کنیم. ما باید برای یکدیگر مبارزه کنیم. ما باید به اعضای جمهوری‌خواه کالج الکترال بگوییم که نوزدهم دسامبر زمان دفاع از آزادی و بزرگی کشور ماست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار