مشهد؛

بررسی ظرفیت های گردشگری - ورزشی مشهد در آستانه رویداد مشهد 2017

رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی گفت:حفظ هویت مذهبی مشهد و معرفی فرهنگ رضوی، اولویت تمام برنامه های بین المللی ورزشی کشورهای جهان اسلام خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طاهری در نشست تخصصی گردشگری - ورزشی رویداد مشهد 2017 اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های استان ، زیارت وگردشگری ورزشی بحث مهمی است.

 وی افزود: باشگاه های ورزشی ما درآمدزا نیست اما می توان با توریسم ورزشی این ظرفیت را ایجاد کرد.

طاهری ادامه داد:بهینه سازی ورزش و گردشگری در محیط های دانشگاهی با برگزاری مسابقات ملی و بین المللی این امکان را برای رشد استعدادهای ورزشی مشهد و کشور پتانسیل بهره برداری از مشهد 2017 را دارد .

مدیر انجمن پارسه دوستداران میراث فرهنگی نیز در این نشست در رابطه با رویداد مشهد 2017 طرح جامع گردشگری معروف به سه گانه فرهنگی را ارایه داد.

غلام حسین نوعی با بیان اینکه این طرح شامل نشر سه عنوان کتاب در زمینه گردشگری است، افزود: کتاب جامع گردشگری به هفت زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، اردو و چینی در تیراژ ابتدایی 7هزارتایی است. کتاب نفیس مشهد 2017 درباره تصاویر گذشته و حال مشهد و چشم اندازهای زیبای آن به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی و اپلیکیشنی از چکیده دو کتاب فوق خواهد بود.

انتهای پیام//ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار