محدودیت های ترافیکی در مرزمهران/ توقف خروج زائران

دبیر کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین گفت: مرز مهران مسدود نیست اما محدودیت های ترافیکی در محورهای منتهی به این شهر وجود دارد.

محدودیت های ترافیکی در مرزمهران/ توقف خروج زائران

محمدجواد عطرچیان مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی و دبیر کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد توقف پذیرش زائر در مرز مهران گفت: خروج زائرین از مرز مهران انجام می شود اما با توجه به ازدحام جمعیت به شرکت های حمل و نقل مسافری ابلاغ شده تا به مدت محدود از اعزام اتوبوس به این مرز خود داری کنند.

وی با بیان اینکه خروج زائران از این مرز با توجه به جمعیت و وضعیت ترافیکی انجام می شود تصریح کرد: احتمالا از امروز بعدازظهر اعزام اتوبوس ها به مرز مهران از سر گرفته خواهد شد.

عطر چیان تصریح کرد: در روزهای گذشته مرزهای ایران وعراق مسدود نبوده اما به‌دلیل حجم بالای تردد در محورهای منتهی به مرز توقف و محدودیت های ترافیکی اعمال شده است.

دبیر کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین با اشاره به مصوبه شورا و ستاد مرکزی قرارگاه اربعین در خصوص تقسیم بندی تردد زائران از مرزها براساس استان بیان کرد: طبق مصوبه 44 درصد خروجی زائران باید از مرز مهران انجام می شد که تا دیروز 46 درصد زائران از این مرز خارج شدند.

وی در پایان تاکید کرد: ستاد اربعین با توجه به تجمع و ازدحام جمعیت و نیز وضعیت راه ها تصمیمات مقتضی را اعمال خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار