بورس، بانک و بیمه در هفته ای که گذشت ؛

چقدر پرداخت وام به کارکنان بانک ها عادلانه بوده است؟/ حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا درراه است؟

با توجه به منابع در دسترس بانک ها برای اعطای وام به اقشار مختلف جامعه، لزوم نظارت بیشتر در این امر از سوی نمایندگان مجلس پیشنهاد می شود.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از مهم ترین رویداد بورس، بانک و بیمه در هفته ای که گذشت می توان به اعطای تسهیلات بانکی تا سقف 250 میلیون تومان به کارمندان بانک اشاره کرد که براین اساس انتظار می رود پرداخت هر گونه تسهیلات باید طبق موازین قانونی صورت پذیرد تااز فساد جلوگیری شود.

براین اساس انتظار می رود منابعی که در اختیار بانک ها قرار می گیرد  برای ارائه به عموم جامعه مورد استفاده قرار گیرد که  لازمه اجرای این کار به صورت صحیح، وجود دستگاه های نظارتی در این امر است.

گزارش هفتگی/ چقدر پرداخت وام به کارکنان بانک ها عادلانه بوده است؟/ حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا درراه است؟

از دیگر اخبار مهم بورس،بانک و بیمه می توان به حذف  و یا کاهش مالیات بر ارزش افزوده طلا اشاره کرد که با توجه به رکود حاکم بر بازار و کاهش تولید، این امر از سوی نمایندگان مجلس و ارگان های مختلف در حال بررسی است.


مجری طرح بیمه اربعین گفت:با توجه به ممنوعیت تردد زائران ایرانی در شهر سامرا، پوشش بیمه اربعین از فردا شامل این شهر نمی شود.

//



ولی‌الله سیف امروز در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور اما با اعتراض متقاضیان مسکن مهر بازدید از نمایشگاه را نیمه کاره رها کرد.

با توجه به منابع در دسترس بانک ها برای اعطای وام به اقشار مختلف جامعه، لزوم نظارت بیشتر در این امر از سوی نمایندگان مجلس پیشنهاد می شود.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آنکه بانک مرکزی نرخ سود تسهیلات را 18 درصد اعلام کرده، اما برخورد های متفاوت از سوی بانک ها برای نحوه محاسبه سود بانکی صورت می گیرد.

//
امسال با عرضه های انجام شده در بورس تهران، چهار صنعت جدید به صنایع حاضر در بازار سرمایه اضافه شد که به این ترتیب صنایع این بازار از 37 گروه به 41 گروه افزایش یافت.


رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به رکود حاکم بر بازار و کاهش تولید، تقلیل و یا حذف مالیات بر ارزش افزوده از سوی نمایندگان مجلس و ارگان های مربوطه در حال بررسی است.

//

به رغم اینکه در نظر گرفتن شرایط مطمئن برای اعطای تسهیلات بانکی امری ضروری است اما در عمل شاهد تبعیض در نحوه ارائه انواع وام به متقاضیان هستیم.

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: ضعف سیستم نرم افزاری و سخت افزاری معاملات از مهمترین معضلات بازار سرمایه است که جذب نشدن سرمایه گذار خارجی را سبب می شود.

گزارش هفتگی/ چقدر پرداخت وام به کارکنان بانک ها عادلانه بوده است؟/ حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا درراه است؟






انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۵
از تو پیاده رویی که بانک است اگه بری باید کفاره بدی
آخرین اخبار