هفته پنجم لیگ برتر والیبال

پیکان 3 – سایپا 2 / شاگردان اکبری برنده جدال خودرو سازان

دیدار دو تیم پیکان تهران و سایپا در آغاز هفته پنجم لیگ برتر والیبال با برتری شاگردان پیمان اکبری و کسب یک پیروزی سخت برای این تیم همراه شد.

پیکان 3 – سایپا 2 / شاگردان اکبری برنده جدال خودرو سازانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا با برگزاری دیدار بین دو تیم پیکان تهران و سایپا آغاز شد. 

شاگردان پیمان اکبری و مسعود آرمات از ساعت 15 و 30 در خانه والیبال ، با قضاوت محمد شاهمیری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پیکان موفق شد با نتیجه 3 بر 2 در این دیدار به پیروزی برسد. 

پیمان اکبری برای شروع این مسابقه مصطفی شریفات ، سعید معروف، مسعود غلامی ، امیر غفور، فرهاد نظری افشار ، جواد معنوی نژاد و مهدی مرندی را به میدان فرستاد و تیم سایپا با ترکیب ابتدایی مجتبی شبان ، سامان فائزی ، سعید شیرود ، علیرضا جدیدی ، رضا قرا ، محمد طاهر وادی و مصطفی حیدری بازی را آغاز کرد.
 
تیم سایپا در ست نخست این دیدار با  نتیجه 25 بر 19 موفق به شکست تیم پیکان شد. در ست دوم اما پیکانی‌ها موفق شدند با حساب 25 بر 22 حریف خود را شکست دهند.

در ست سوم برتری ابتدایی با تیم پیکان بود اما در ادامه سایپا توانست سه امتیاز پیاپی کسب کرده و از حریفش پیش بیفتد و در نهایت این ست را با حساب 25 بر 20 به سود خود تمام کند. 

ست چهارم پایاپای پیش رفت و هر دو تیم یک به یک امتیاز می‌گیرند.

در نهایت تیم والیبال پیکان موفق شد این ست را 25 بر 23 به سود خود تمام کند تا نتیجه دیدار در ست پنجم مشخص شود.

در ست پنجم هم هر دو تیم پرتلاش ظاهر شدند اما در نهایت این تیم پیکان بود که 20 بر 19 پیروز شد تا در مجموع 3 بر 2 برنده شود. 

دیدار دو تیم پیکان و سایپا در حالی برگزار شد که برخی دقایق آن با حواشی و اعتراض به قضاوت همراه شده بود. هرچند محمد شاهمیری با کاپیتان های دو تیم صحبت کرد و بازیکنان را به آرامش دعوت کرد. 

دیگر دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال از ساعت 17 آغاز شده است و دیدار دو تیم بانک سرمایه و صالحین ورامین از دقایقی دیگر در خانه والیبال آغاز می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۵
خیلی بازی جذابی بود... واقعا سطحش بالا بود
آخرین اخبار