روسیه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرد

کرملین امروز اتهامات وارده درخصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شین هوا، کرملین روز دوشنبه اتهامات در مورد اینکه روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دخالت می کند، را رد کرد و گفت: مسکو نه حق دارد و نه قصد دارد در این انتخابات دخالت کند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک موضوع داخلی آمریکاست و پیش از آن نیز با مشکلات زیادی مواجه بوده است.

آمریکا پیش تر، روسیه را به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور که میان هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات و دونالد ترامپ رقیب جمهوری خواه او در جریان است، متهم کرده است.

پس از افشای ایمیل های کمیته ملی دموکرات آمریکا که برخی از سیاستمداران آمریکایی هکرهای روسی را عامل آن معرفی کردند، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در ژوئیه سال جاری گفت: احتمال دارد که روسیه تلاش کند در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نفوذ کند.

در اکتبر سال جاری نیز آژانس های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا در بیانیه ای، روسیه را عامل حملات مستقیم به سازمان های سیاسی این کشور معرفی کردند. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بعدا این اتهامات را رد کرد و گفت: این ادعاها تلاش برای منحرف کردن اذهان رای دهندگان آمریکایی از مسایل واقعی است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار