ساخت مجدد بقیع باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود +اینستاپست

شهاب مرادی از شیعیان خواست نسبت به تخریب قبور ائمه بقیع علیهم‌السلام بی‌تفاوت نبوده و بازسازی مجدد بقیع را به مطالبه‌ای جهانی و فراگیر تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهاب مرادی از چهره های رسانه ای است که در چند سال اخیر برای احیای «موضوع تخریب بقیع» تلاش بسیاری انجام داده است. یکی از افرادی که برای افزایش آگاهی مردم درباره تخریب قبرستان بقیع حجت الاسلام شهاب مرادی است. او که شاید برای اولین بارها این موضوع را در صداوسیما مطرح کرد، از حدود دو سال پیش با انتشار مطلبی به عنوان «روضه هشتم ماه» در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، از کاربران خواست به یاد روضه های خانگی، هشتم هر ماه قمری، با انتشار عکسی از قبرستان بقیع، افراد بیشتری را نسبت به این ظلم و اعلام این خواسته عمومی، آگاه کنند.

وی نوشت:
"سلام؛ امشب شبِ شهادت سبط اكبر؛ كريم اهل بيت؛ آقاي جوانان بهشت آقا و مولاي ما حضرت امام حسن مجتبي است سلام الله عليه. اين تصوير را هم دوست خوبم دكتر اسدي برايم فرستاده يكي از تصاوير بكر از قبرستان بقيع است! البته قبل از تخريب و ويراني آن توسط آل سعودِ لعين. ان شاءالله همان طور كه در ‎پست هاي روضه هشتم ماه مي نويسيم [كه در روزهاي هشتم ماه قمري توسط افراد مختلف منتشر ميشود؛ يك عكس از بقيع است كه يادآور هشتم شوال است؛ يعني يادآور مصيبت يوم الهدم؛ روزي كه جنة البقيع را از سر خشم و تعصب جاهلي ويران كردند] ان شاءالله و بفضل و لطف خدا و به عشق امام مجتبي (ع) ما بقيع را ميسازيم. لطفا اينجا از امام حسن يا براي امام حسن بنويسيد.شعر، روضه، حرف دل و ما همه از خواندنش مستفيض مي شويم.التماس دعا."

تبدیل «ساخت مجدد بقیع» به یک مطالبه عمومی+اینستاپست

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
قطعا همینطوره
زورشون به مقبره ائمه بقیع رسیده
آخرین اخبار