شیراز؛

موفقیت انسان ها در گرو اراده آن ها

استاندار فارس گفت: موفقیت انسان ها در گرو ثروت و سرمایه شان نیست بلکه در گرو اراده و تلاش آن ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمدعلی افشانی در دیدار هادی چوپان قهرمان پرورش اندام جهان با بیان این كه بسیاری از انسان ها كه به موفقیت های بزرگی دست یافته اند امكانات زیادی نداشته اند و با سختی تلاش كرده اند، افزود: شما با اراده بالا و تلاش زیادی داشته اید به موفقیت دست پیدا كرده اید و این بالاتر از آن است كه انسان، امكانات بالایی در اختیار داشته باشد.  
وی با اشاره به این كه یك قهرمان متعلق به خودش نبوده و به جامعه تعلق دارد، افزود: وقتی پرچم پرافتخار كشور در سطح جهان به اهتزاز در می آید و سرود جمهوری اسلامی نواخته می شود خوشحالی آن برای همه است.
استاندار فارس با بیان این كه قهرمانی هادی چوپانی در سطح جهان اقدامی ارزشمند به شمار می رود كه باعث افتخار خود وی، خانواده، استان و كشور شده است، اظهار کرد: همه باید افتخار كنیم كه افرادی با اراده و تلاش خودشان توانسته اند به این موفقیت دست پیدا كنند.
افشانی با بیان این كه فعالیت های مدیركل ورزش و جوانان برای استان فارس موثر است، از تلاش های كاركنان این اداره كل نیز قدردانی كرد.  
گفتنی است در این جلسه كه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیركل ورزش و جوانان استان برگزار شد، استاندار فارس از هادی چوپان كه در مسابقات پرورش اندام مسكو به عنوان قهرمان قهرمانان دست پیدا كرده است تقدیر كرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار