لرستان؛

اعضای باند سرقت خودرو در بروجرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: اعضای یک باند سرقت خودرو در این شهرستان دستگیر و تاکنون هفت دستگاه خودرو مسروقه از این باند کشف شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا دلیری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: در این راستا تاکنون دو سارق و چهار مالخر دستگیر شده‎اند و بازجویی‎ها از این افراد در حال انجام است، بنابراین احتمال کشف سرقت‎های بیشتر هم وجود دارد.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه همه موارد سرقت این باند از شهرستان‎های همجوار صورت گرفته است، تاکید کرد: این باند سرقت با قطعه‎برداری از خودروهای تصادفی و گنجاندن آنها روی خودروهای مشابه بر اساس سند خودرو تصادفی اقدام به سرقت کرده‎اند.

دلیری در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش 17 درصدی جرائم مختلف اعم از سرقت مغازه، اماکن، خودرو، موتورسیکلت و ... از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی عنوان کرد: در مدت یاد شده همچنین 97 درصد وقوع سرقت در بخش‎های مختلف کشف شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد به سیر نزولی وقوع قتل در این شهرستان اشاره و بیان کرد: هر دو قتل رخ داده در این شهرستان در مدت سپری شده از سال که ریشه آنها عمدتا به مسائل عاطفی برمی‎گردد، کشف شده‎اند.

دلیری از انهدام 12 باند سرقت از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: این در حالی است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته از انهدام پنج باند سرقت خبر می‎دهد، همچنین آمار انهدام باند مواد مخدر از هفت باند در مدت مشابه سال گذشته به 12 باند از ابتدای سال جاری تاکنون افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر دو کلاهبردار سابقه‎دار نیز که با فریب شهروندان و استفاده از عناوینی همچون دریافت تسهیلات بانکی آنها را اغفال و مبالغ قابل توجهی را از این افراد دریافت کرده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد اضافه کرد: شب گذشته همچنین یک سارق منزل دستگیر شد که تاکنون به 10 فقره سرقت اعتراف کرده است.

دلیری تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان بروجرد در همه مولفه‎های پیشگیرانه در مقایسه با سال گذشته در شرایط مطلوب‎تری قرار دارد، البته نیروهای پلیس با فعالیت شبانه‎روزی در جهت تامین امنیت همه جانبه شهروندان این شهرستان در تلاش هستند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت هر چه بیشتر تعامل مطلوب شهروندان بروجردی با نیروی انتظامی این شهرستان زمینه را برای ارائه مطلوب‎ و بهینه‎تر در همه حوزه‎ها فراهم می‎کند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.