مشهد؛

جنایات آمریکا در بیلبورهای سطح شهر مشهد بازخوانی می‌شود

رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد، از بازخوانی جنایات آمریکا و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی 13 آبان در اکران‌های شهری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حجت فقیه، با اشاره به اکران های شهری به مناسبت هفته استکبار ستیزی، گفت: سازمان فرهنگی با هدف اطلاع رسانی دعوت به راهپیمایی باشکوه 13 آبان  و بازخوانی جنایات آمریکا نسبت به اکران تابلو ها و بیلبورد در سطح شهر  اقدام کرده است.

وی با بیان این که بیش از 3 هزار متر مربع تبلیغات برای 13 آبان داریم که در حال اکران است؛ گفت: در 31 عرشه‌پل با نصب تابلو و با شعار «همه با هم می‌آییم» از مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت شده است.

رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد،افزود: در این تابلوها زمان و مکان راهپیمایی اطلاع رسانی می شود و همچنین با تصاویری جنایات آمریکا به تصویر کشیده شده است.

فقیه ادامه داد: در این بیلبوردها جملات کنایه‌آمیزی از قبیل آمریکای صلح طلب، آمریکای دست و دل باز، آمریکای قابل اعتماد، آمریکای قدر شناس، آمریکای حقوق دادن و آمریکای محترم با تصاویر مرتبط در شهر به اکران در آمده است.

انتهای پیام// ف ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.