پاشازاده: تیم ما در کتک زدن داور نقشی نداشت/به علت مشکلات مالی از جام حذفی انصراف دادیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: از طرف تیم ما هیچ گونه جسارتی به داوران نشد و بازیکنان ما در هیچکدام از درگیری ها به ویژه لحظه کتک زدن داور نقشی نداشتند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اتفاقات تلخ دیدار تیم های فولاد یزد و راه آهن که با مضروب شدن داوران این مسابقه همراه بود اظهار کرد: این گونه برخورد با داوران فوتبال اصلا درست نیست و همه شاهد بودند که از طرف تیم ما هیچ گونه جسارتی به داوران این دیدار نشد و بازیکنان ما در هیچکدام از درگیری ها به ویژه لحظه کتک زدن داور نقشی نداشتند.

وی افزود:من دور بودم و دقیقا نفهمیدم چه اتفاقی رخ داد،فقط دیدم که ناگهان هواداران فولاد یزد به زمین مسابقه آمدند و به سمت داوران مسابقه حمله کردند.حتی شنیده ام ماساژور تیم فولاد یزد نیز یکی از عوامل ایجاد اغتشاش بوده است.به نظر من صد در صد کمیته انضباطی باید با چنین تخلفاتی برخورد کند زیرا در فصل جاری میزان این تخلفات افزایش یافته و با اینکه هنوز به نیم فصل لیگ نرسیده ایم خود من در دیدارهای مختلف شاهد چند درگیری و بی اخلاقی بوده ام.

سرمربی تیم راه آهن همچنین در مورد علت انصراف این باشگاه از جام حذفی گفت:مسئولان باشگاه به ما اعلام کرده اند به دلیل مشکلات مالی و نداشتن خرج سفر،تیم قادر به شرکت در جام حذفی نخواهد بود البته کادرفنی و بازیکنان علاقه داشتند در جام حذفی شرکت کنند اما متاسفانه باشگاه راه آهن در شرایط خوبی قرار ندارد و عوامل تیم ما از ابتدای فصل تاکنون یک ریال هم دریافت نکرده اند،حتی هزینه های سفر و تغذیه تیم را نیز با سختی فراوان پرداخت کرده ایم. در شرایط فعلی ما نمی دانیم کدام مسئول باید به تیم ما کمک کند،چند تن از بازیکنان ما از شهرستان به تیم ملحق شده اند ولی اکنون با توجه به وضعیت نه چندان خوب باشگاه راه آهن گرفتار شده اند.

وی ادامه داد: البته با اینکه باشگاه در شرایط خوبی قرار ندارد ولی ما نتایج قابل قبولی کسب کرده ایم و گاهی با تیم هایی که میلیاردی خرج کرده اند فقط یک امتیاز فاصله داشته ایم،این مسئله نشان می دهد که اگر حمایت لازم صورت بگیرد تیم ما قادر به کسب نتایج بهتر نیز خواهد بود.

پاشازاده در پایان درباره نتایج اخیر تیم استقلال عنوان کرد: خوشبختانه استقلال در چند بازی آخر خود به شرایط ایده آل نزدیک تر شده است که امیدوارم روند کنونی ادامه پیدا کند. استقلال تیم بزرگی است و هواداران پرشور این تیم همیشه از کادرفنی و بازیکنان برد می خواهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار