اردبیل؛

ثبت اطلاعات آماری بیش از 75 هزار خانوار استان اردبیل در آمار کشور

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: اطلاعات آماری بیش از 75 هزار خانوار استان در درگاه ملی آمار کشور ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریبرز دهقان در بازدید از ستاد سرشماری شهرستان خلخال اظهار کرد: ماموران سرشماری نفوس و مسکن استان اردبیل در کلیه شهرستان‌ها و مرکز استان به درب منزل بیش از 110 هزار خانوار مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: اطلاعات آماری بیش از 75 هزار خانوار استان در درگاه ملی آمار کشور ثبت و ضبط شده که در هشت روز اخیر با توجه به شرایط آب و هوایی ماموران تلاش گسترده‌ای در سطح استان برای جمع‌آوری آمار و اطلاعات هموطنان انجام داده‌اند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: ماموران سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به درب 110 هزار خانوار استان اردبیل مراجعه کرده‌اند.

دهقان یادآور شد: از اول روز سرشماری در استان بیش از 21 هزار خانواده استان به سامانه اینترنتی آمار کشور مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کرده اند که در موقع مراجعه ماموران کد های پیگیری خانوارها به ماموران سرشماری در سراسر استان تحویل شده و در سامانه نیز بارگذاری شده است.

وی تصریح کرد: سرشماری با کمال دقت و صحت آمارگیران در سراسر استان همچنان در شرایط آب هوایی فعلی ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.