کرمان؛

گروگان ده ساله به خانه برگشت

فرمانده انتظامي رفسنجان از رهايي گروگان 10 ساله در کمتر از 72 ساعت در عمليات پليس آگاهي و بازگرداندن وي به آغوش گرم خانواده اش خبر داد.

گروگان ده ساله 72ساعته به خانه برگشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله عباسي گفت: در پي گزارش يکي از شهروندان به مرکز فوريت هاي پليس مبني بر اينکه يک دستگاه خودرو سواري پژو 405 در يکي از محلات سطح شهر در جلوي مدرسه با زور و تهديد اقدام به سوار کردن يک پسر بچه 10 ساله با لباس فرم مدرسه کرده است بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود : مأموران انتظامي اين فرماندهي سريعاً در محل حادثه حاضر و صحنه جرم را مورد بررسي قرار دادند که در نهايت ماموران انتظامي موفق شدند مشخصاتي از خودرو آدم ربايان به دست آورند.

وي خاطر نشان کرد : با تلاش مأموران در کمتر از 72 ساعت مخفيگاه آدم رباها در يکي از شهرستان هاي جنوبي استان شناسايي شد و کاراگاهان در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه يکي از اعضاي اين باند را در مخفيگاهش دستگير و گروگان را آزاد کردند.

وي تصریح کرد : مأموران فرد ربوده شده را به همراه متهم به پليس آگاهي منتقل و پس از بازجويي از متهم مشخص شد انگيزه آدم ربايي اختلافات مالي بوده است.

سرهنگ عباسي گفت : فرد ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت و تلاش پليس براي دستگيري ساير اعضاي اين باند باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار