الیزابت وارن: زنان "بد ذات" ترامپ را شکست می‌دهند

سناتور ایالت ماساچوست معتقد است زنانی که به عقیده "دونالد ترامپ" بد ذات هستند سرانجام شرایط شکست وی را فراهم می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین؛ "الیزابت وارن،" سناتور لیبرال ایالت ماساچوست، یکی از منتقدان همیشگی "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بوده است. وارن به کمپین انتخاباتی "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات این انتخابات، ملحق شده و با تندخویی خاص خودش حملات لفظی زیادی را علیه ترامپ انجام داده است.

الیزابت وارن: زنان

کلینتون برای به دست آوردن رای زنان آمریکایی از کمک وارن بهره می‌برد. وارن در سخنرانی‌های کلینتون حاضر می‌شود و در کنار او به رفتار زشت و زننده ترامپ در برابر زنان طی دو دهه اخیر اشاره می‌کند.

وارن همراه با کلینتون در سخنرانی منچستر در نیوهمپشایر شرکت کرد و درباره روابط غیراخلاقی گفت: زنان در مواجهه با مردانی مثل تو بدذات می‌شوند. حقیقتا زنان باید در برابر مردانی مثل ترامپ بد طینت باشند. به یاد داشته باش آقای ترامپ، همین زنانی که آنها را بد ذات خطاب قرار دادی سرانجام موجب شکست تو در انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند. همه ما زنان بد ذات علیه تو متحد می‌شویم تا تو را از زندگیمان بیرون اندازیم.

"میشل اوباما،" همسر رئیس جمهور آمریکا، نیز چند روز پیش سخنان مستهجن ترامپ را درباره زنان به شدت مورد انتقاد قرار داده بود.

وارن در ادامه گفت: ترامپ فکر می‌کند به دلیل آنکه ثروتمند است می‌تواند زنان را "خوک‌های چاق" و یا  "بیمبو*" خطاب قرار دهد. او فکر می‌کند قدرت و شهرتش اجازه می‌دهد از یک تا 10 به زنان امتیاز دهد. ترامپ تصور می‌کند اجازه دارد به هر زنی که مایل باشد، حتی بدون اجازه او، نزدیک شود.

با انتشار فیلمی از دونالد ترامپ مربوط به سال 2005 و سخنان رکیک وی درباره زنان، انتقادات زیادی متوجه نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده است. در این مدت زنان زیادی از فساد اخلاقی ترامپ پرده برداشته‌ و را به آزار جنسی متهم کردنده‌اند. ترامپ تمام این اتهامات را تکذیب و آن را توطئه‌ای از جانب کمپین انتخاباتی کلینتون کرده است.

•بیمبو در زبان انگلیسی به زنی اشاره می‌کند که در عین بهره بردن از زیبایی ظاهری، بهره‌ هوشی و سطح تحصیلات پایینی دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار