مربی خونه به خونه در تمرین پرسپولیس

قنبری:فجر خانه پیروانی است

مدیرعامل فجر گفت:این تیم خانه پیروانی است و از او حمایت می کنیم.

قنبری:فجر خانه پیروانی است/مربی خونه به خونه در تمرین پرسپولیسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان دو بازیکن این تیم را به نامهای یوسف بهزادی و فرزاد محمدی را به دلایل نامعلوم از تیم اخراج کرد. 

این دو بازیکن به دلیل مشکلات فنی و انضباطی از تیم اخراج شدند.

مربی خونه به خونه در تمرین پرسپولیس

مربی تیم خونه به خونه در تمرین پرسپولیس حضور یافت. مهرداد میناوند امروز با حضور در ورزشگاه خیریه عمل با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس دیدار و گفت و گو کرد.
همچنین وی در گفت و گو با برانکو ایوانکوویچ،صدرنشینی سرخپوشان را تبریک گفت.

سرمربی ایرانجوان ابقا شد

خبر استعفا و کناره گیری محمود خرمزی سرمربی ایرانجوان در پایان بازی مقابل پارس جم ،تبدیل به داغ ترین خبر ورزش بوشهر گردید.باشگاه ایرانجوان هم با این تصمیم سرمربی تیم مخالفت کرد.

قنبری: فجر خانه پیروانی است

قنبری مدیرعامل باشگاه فجر عنوان کرد: شک نداشته باشید که فجر به بالای جدول می رسد و این تیم با بازگشت پیروانی می تواند شایستگی هایش را نشان دهد.

وی افزود: فجر خانه پیروانی است و هر کاری از دستمان برآید برای تحقق خواسته های این مربی انجام خواهیم داد.

پول تو جیبی برای فجری ها

دو روز پیش بازیکنان فجرسپاسی از باشگاه پول دریافت کردند. طلایی پوشان نسبت به قراردادشان از 400 هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان به حسابشان واریز شد.این تیم در حال حاضر شرایط مالی خوبی ندارد.

شکوری: هواداران سپیدرود به من فحش دادند/از استقلال طلبکارم

هادی شکوری بازیکن تیم راه آهن اظهار داشت: بعد از بازی چند هوادار سپیدرود به سمتم آمدند و شروع به فحاشی کردند.من هم به سمتشان رفتم و وقتی چهره عصبی ام را دیدند فرار کردند.بیشتر ناراحتی ام از این افراد تماشاگرنما است که چرا به فوتبال خدشه  وارد می کنند.

وی ادامه داد: هنوز از استقلال و صبا طلب کار هستم و نتوانستم پولم را بگیرم.حتی الان هم که در راه آهن حضور دارم یک ریال دریافت نکرده ام و منتظرم به پولم برسم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار