ارومیه؛

بهداشت روانی باعث سلامت فکر و سازگاری فرد با جامعه

بهداشت روانی باعث سلامت فکر و قدرت سازگاری فرد با محیط و جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ارومیه در مراسمی که به مناسبت پنجمین روز هفته ملی سلامت با شعار سلامت روان ،معنويت و حيات طیبه برگزار شد ، با بیان این سخن به بیان مطالبی درخصوص هفته سلامت، شعار آن،اهمیت تحرک بدنی،ورزش و نقش آن در پیشگیری از بیماری های غیرواگیر پرداخت.

علی اسمعیل پور اصلاح شیوه زندگی برای دانش آموزان و والدین آنان را از عوامل مهم تامین سلامت روان انسان ها و داشتن تکیه گاهی امن دانست و افزود بهترین تکیه گاه خداوند متعال است و بهداشت روانی باعث سلامت فکر و قدرت سازگاری فرد با محیط و جامعه است.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین پناهی در خصوص موضوع مراسم به ایراد سخن پرداخت و اضهار داشت علیرغم وجود آسایش در جامعه آرامش کم است.و هیچ یک از ابزارهای مادی ازقبییل ثروت و قدرت و.... آرامش ایجاد نمی کند وتنها راه ایجاد آرامش ارتباط با خدا است.

شایان ذکر است ؛ در این جلسه درخصوص برنامه های هفته سلامت روان و حمایتهای روانشناختی در حوادث و سلامت روان و همچنین راهکارهای خود مراقبتی در زمینه پیشگیری از بیماریها ی شایع مطالبی آموزشی ارائه شد و در پایان از دانش آموزانی که در این رابطه مطالبی را ارائه نموده بودند ، قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.