کرمان؛

قاتلین ریحانه و مادرش در کرمان دستگیر شدند

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان از دستگیری قاتلین ریحانه دختر شش ساله و مادرش خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ایمان شهسواری گفت :قاتلین عید نوروز سال 1390 اقدام به این جنایت هولناک کرده بودند.

این مقام قضائی اعلام کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش ساله و مادر 31 ساله اش در شهر کرمان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: در یک اقدامات پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان مشخص شد قاتلین دو نفر به نام های (ح.الف)31ساله و (ی.ق)28ساله هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: پس از شناسایی،دستور دستگیری قاتلین توسط دادستانی صادر شد و پلیس آگاهی علی رغم اینکه این افراد چندین مرتبه با تغییر چهره وشگردهای دیگر موفق به فرار شده بودند ، در نهایت موفق به دستگیری این قاتلین حرفه ای شدند.

شهسواری عنوان کرد: قاتلین پس از سرقت طلا ،جواهرات و ماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه کردن این زن وفرزند شش ساله اش می کنند و سپس در یکی از مناطق متروکه و حاشیه ی شهر و در یک گودال حفر می کنند.

وی در خصوص شیوه کار متهمین گفت:این افراد با ایجاد طرح دوستی با زنان بی سرپرست و کسانی که از وضع نابسامان اجتماعی برخوردار بودند اقدام به دزدیدن اموالشان می کردند.

شهسواری با اشاره به اینکه بانوان افرادی رئوف ومهربان هستند، افزود : زنان باید بر عواطف و احساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.

وی گفت: در بسیاری از پرونده ها دیده شده افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء استفاده از عواطف واحساسات پاک برخی از زنان و دختران ، اقدام به فریب آنها می کنند و در نهایت نیز حوادث هولناکی به وقوع می پیوندد.

وی تاکید کرد: تمامی افراد جامعه باید نسبت به مراعات مقررات شرعی توجه لازم را داشته باشند و در تمام شرایط خداوند را ناظر به کارهای خود بدانند.

شهسواری تصریح کرد : قاتلین سوابق متعدد کیفری از جمله آدم ربایی و تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی در کارنامه سیاه خود داشتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار