کرمان؛

اقتصاد مقاومتی محور پدافندغیرعامل در جنگ اقتصادی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: اقتصاد مقاومتی پایه اصلی پدافند غیرعامل در جنگ نابرابر اقتصادی است.

اقتصاد مقاومتی محور پدافندغیرعامل در جنگ اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمید ذکاء‌اسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل گفت:  بسیاری از مدیران با این بحث آشنا نبودند و در دو سال گذشته اقداماتی از جمله ارائه آموزش‌های لازم ارائه شد و امروز این حساسیت و آگاهی بین مدیران افزایش یافته است.

وی افزود: پدافند غیرعامل یک موضوع عقلانی و پذیرفته شده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی پدافند غیرعامل مانند مصون‌سازی بدن و یک اصل خدشه‌ناپذیر است که همه باید آن را دنبال کنند و تعطیلی‌پذیر نیست.

وی تاکید کرد: همه مدیران موظف هستند، رهبری پدافند غیرعامل را در دستگاه‌ها دربرنامه داشته و سناریوهای مختلف در رابطه با خطرات طبیعی و غیرطبیعی را بررسی کنند و برای مقابله با آنها برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان داشت: هیچ‌کس به هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند از بحث پدافند غیرعامل شانه خالی کند و پیش‌بینی‌های لازم در بخش‌های مختلف را در ستاد بحران، شورای تامین و کمیسیون امنیتی و انتظامی استان کرمان انجام می‌دهیم.

ذکاء‌اسدی گفت : به کارگیری تکنیک‌های علمی روز باید مورد توجه همگان قرار گیرد و ارتباطات سایبری و آموزش کارمندان و مردم در اولویت باشد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم، افزود: اقتصاد مقاومتی پایه اصلی پدافند غیرعامل در جنگ نابرابر اقتصادی است.

وی افزود: جنگ سایبری و الکترونیک جزو بحث‌های روز است و حتی چند آتش‌سوزی بزرگ بر اساس این جنگ صورت گرفت.

ذکاء‌اسدی بیان کرد: اگر یک منطقه خود را با به کارگیری دستورات و مفاهیم اقتصاد مقاومتی بی‌نیاز کند، بنابراین مصون‌سازی در برابر تهاجمات اقتصادی دشمن صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.