قزوین؛

افتتاح مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین

مرکز خدمات فناوری و کسب وکار کاسپین برای ارائه خدمات نرم افزاری به واحدهای صنعتی و تولیدی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت : این مرکز در شهرک صنعتی کاسپین با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث شده که هم اکنون ۱۰ مشاور در این مرکز مستقر است .

 حمید رضا خانپور افزود : این مرکز به منظور کمک به ارتقاء دانش ارائه دهندگان خدمات کسب و کار و فعالیتهای تولیدی و رقابت در بازارهای جهانی و ساماندهی توانمندی ها و امکانات موجود در منطقه برای ایجاد پیوند بین امکانات و منابع دانشگاهها و مراکز پژوهشی، فناوری و صنعتی منطقه و توانایی واحدهای فناوری و کسب و کار راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد : افزایش توان رقابت در کسب و کار، ارائه مشاوره لازم به کارآفرینان، در ایجاد و بهره برداری از بنگاههای اقتصادی جدید، ترویج و تقویت فرهنگ مشاوره، تولید، کارآفرینی و آموزش در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، احیاء واحدهای راکد و نیمه فعال و کمک به جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی در بخش های تولیدی کشور از دیگر اهداف دفاتر مشاروی این مرکز است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ،  شرکتهای مشاوره ای در حوزه بهبود کیفیت، دانش بنیان، آموزش، فن بازار منطقه ای، صادرات و واردات، مالی وحسابداری را از جمله شرکت های مشاور مستقر در این مرکز نام برد.

راه اندازی نمایشگاه دائمی از محصولات  تولید شده در شهرکهای صنعتی استان هم از مهمترین اقدامات در این مرکز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار