افزایش ارزش سهام شرکت آلفابت در پی انتشار ارزیابی‌های مثبت از گوشی‌های جدید گوگل

انتشار ارزیابی‌های مثبت از تلفن همراه «پیکسل،» ارزش سهام شرکت آلفابت را افزایش داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، سهام شرکت «آلفابت» پس از انتشار ارزیابی‌های مثبت درباره تلفن «پیکسل» این شرکت –نخستین خط تولید تلفن‌های طراحی شده در واحد گوگل از آلفابت- در روز سه‌شنبه افزایش قابل توجهی داشت.

سهام این شرکت – واقع در کالیفرنیا- پس از افزایش 2.5 درصدی به 826.85 دلار رسید. پیش از آن نیز ارزش سهام شرکت مذکور به 828 دلار –بالاترین بها از 19 اوت 2004 تاکنون- رسید.

این موضوع برای شرکت گوگل تغییرات جدیدی را به همراه داشته است. «ریک استرلوح،» مدیر بخش سخت‌افزار گوگل اوایل ماه جاری در مصاحبه با بلومبرگ نیوز اعلام کرد این شرکت به تولید سالانه‌ی سخت‌افزارهای جدید ادامه می‌دهد.

«والت موسبرگ،» از رسانه آمریکایی «دِ ورج» این تلفن را بهترین اندرویدی که تاکنون آزمایش کرده توصیف کرد. وی دوربین و قابلیت‌های صوتی این موبایل را تحسین کرد، اما از طول عمر باتری آن انتقاد کرد.

«دارِل اثرینگتُن،» از وب‌گاه خبری «تک‌کرانچ» قابلیت تصویربرداری این موبایل را فوق العاده، ارزیابی کرد؛ اما گفت «آیفن7» شرکت اپل، تصاویر با کیفیت‌تری تولید می‌کند.

«یوسف اِسکوآلی،» تحلیلگری در شرکت مالی «کانتور فیتس‌جرالد» نیز اعلام کرد افزایش بهای سهام آلفابت مدیون موبایل پیکسل این شرکت است. وی اعلام کرد بخشی از این افزایش ارزش سهام به دلیل ارزیابی بسیار مثبتی است که درباره این موبایل ارائه و منتشر شده است.»

شرکت آلفابت در یک نگاه

افزایش ارزش سهام شرکت آلفابت در پی انتشار ارزیابی‌های مثبت از گوشی‌های جدید گوگل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار