آبادان ؛

صدور مجوز فعالیت سازمان حمل‌ونقل شهری خرمشهر از سوی وزارت کشور

مجوز فعالیت سازمان حمل‌ونقل شهری خرمشهر از سوی وزارت کشورصادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛میاح پوررئیس امور تاکسیرانی خرمشهر گفت: پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری برای راه‌اندازی سازمان حمل‌ونقل خرمشهر، وزارت کشور مجوز رسمی فعالیت این سازمان در خرمشهر را صادر کرد.

مصطفی میاح‌پور افزود: پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری مشترک با نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه خرمشهر برای راه‌اندازی سازمان حمل‌ونقل خرمشهر خوشبختانه وزارت کشور مجوز رسمی فعالیت این سازمان در خرمشهر را صادر کرد.

وی گفت: مهم‌ترین لازمه راه‌اندازی سازمان حمل‌ونقل شهری خرمشهر در قالب ادغام بخش‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی شهرداری خرمشهر دریافت موافقت وزارت کشور و صدور مجوز فعالیت از سوی این وزارت بود که خوشبختانه وعده نماینده خرمشهر برای راه‌اندازی سازمان حمل‌ونقل محقق شد.

رئیس امور تاکسیرانی خرمشهر با اشاره به اینکه سیر مراحل تشکیل سازمان حمل‌ونقل شهری خرمشهر همچنین تعیین مدیران آن در حال پیگیری است افزود: بهبود خدمات‌دهی به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان را به‌عنوان اولویت‌های اول خود دنبال می‌کنیم.

میاح‌ پور گفت: به دنبال راه‌اندازی این سازمان، اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی خرمشهر نیز ادغام می‌شوند که با ادغام این دو واحد می‌توان نیروی انسانی موردنیاز، همچنین تعداد گشت‌های بازرسی و نظارت بر حمل‌ونقل شهری را افزایش داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.