مشهد؛

آغاز طرح توزیع یک وعده غذای‌گرم در مهدهای کودک شهری و روستایی گناباد

طرح توزیع یک وعده غذای‌گرم در بین کودکان ۲۲ مهدکودک شهری و روستایی گناباد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: طرح توزیع یک وعده غذای گرم از ۸ سال گذشته تنها در مهدکودک‌های روستایی تحت نظارت سازمان بهزیستی اجرا می شد اما امسال این طرح علاوه بر مهدکودک های روستایی در مهدکودک های شهری تحت نظارت سازمان بهزیستی انجام می شود.

مجتبی حسین‌نژاد افزود: هدف از اجرای طرح توزیع یک وعده غذای گرم رفع مشکلات سوء تغذیه ای کودکان است لذا قبل از شروع این طرح در مهد کودک ها، قد و وزن کودکان اندازه گیری می شود و پس از اتمام طرح مجددا قد و وزن بچه ها اندازه گیری تا میزان رشد بچه ها و رفع سوء تغذیه آنان بر اثر اجرای این طرح مشخص شود.

وی با بیان اینکه برنامه غذایی این طرح از سوی کارشناسان تغذیه مشخص می شود گفت: طرح توزیع یک وعده غذای گرم در ۵ روز از هفته و در ۲۲ مهد روستایی و شهری با جمعیتی حدود یک هزار نفر از امروز آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس اداره بهزیستی گناباد افزود: سال گذشته ۱۳۴ روز غذای گرم در بین مهدکودک های روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال توزیع شد که با توجه به اینکه مهدهای شهری امسال نیز اضافه شده انتظار می رود این اعتبار به دو برابر افزایش یابد.

انتهای پیام//ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.