اردبیل؛

‌شناسایی ۵ هزار شهید ورزشکار در سطح کشور

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: در سطح کشور حدود ۵ هزار شهید ورزشکار شناسایی شده که ۱۰۰ شهید به عنوان چهره شاخص انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار داوود آذرنوش در جریان دیدار با خانواده پهلوان شهید اعلمی در اردبیل اظهار داشت: معرفی و شناساندن شخصیت شهدای دفاع مقدس برای نسل جدید انقلاب از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده که در این راستا سازمان بسیج ورزشکاران کشور حدود 5 هزار شهید ورزشکار که دارای سوابق قهرمانی هستند، در سطح کشور شناسایی کرده است.

وی گفت: این 5 هزار شهید ورزشکار در 33 رشته ورزشی مختلف مشغول به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بودند که از این تعداد 100 شهید، به عنوان چهره شاخص انتخاب شدند که امسال نیز شهید اسماعیل اعلمی از استان اردبیل به عنوان چهره شاخص بسیج ورزش کشور در سال 95 انتخاب شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل افزود: با اقدامات صورت گرفته زندگی‌نامه شهید اعلمی توسط یکی از نویسندگان مشهور دنیا به زبان انگلیسی ترجمه می‌شود که اصلاحاتی نیز به کتاب‌زندگی‌نامه شهید اعلمی که توسط آقای افخمی نوشته شده در حدود 100 صفحه اضافه خواهد شد.

آذرنوش تصریح کرد: بعد از ترجمه این کتاب به انگلیسی، طبق رایزنی‌های صورت گرفته با نویسنده این کتاب، این زندگی‌نامه در سایت AMAZON قرار خواهد گرفت تا در اقصی نقاط جهان مورد بازدید قرار بگیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.