در ادامه اتهام زنی های جمهوری خواهان و دموکراتها به یکدیگر؛

رودی جولیانی: مرده ها به دموکراتها رأی می دهند!

مشاور دونالد ترامپ دموکراتها را به تقلب در شعبه های اخذ رأی متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، "رودی جولیانی،" شهردار سابق نیویورک و مشاور "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته مدعی شد دموکراتها با استفاده از رأی افراد مرده در شهرهای کوچک، می توانند نتیجه انتخابات را به نفع خود تمام کنند. 

جولیانی در گفتگو با شبکه سی ان ان گفت: متأسفانه افراد مرده معمولا به دموکراتها رأی می دهند. از من می خواهید بگویم انتخابات در فیلادلفیا و شیکاگو عادلانه برگزار می شود؟ اگر این را بگویم یک ابله هستم.

وی خاطرنشان کرد: اما این تقلب فقط رقابتهای نزدیک را تحت تأثیر قرار می دهد. برای مثال اگر ترامپ یا کلینتون در ایالت پنسیلوانیا با 5 امتیاز پیروز شوند، سطح تقلب بسیار ناچیز خواهد بود و در نتیجه آن تغییری ایجاد نخواهد کرد. فقط دموکراتها اهل تقلب هستند؛ زیرا این اتفاق در شهرهای کوچک می افتد. نمی توانم اینجا بنشینم و بگویم که آنها تقلب نمی کنند. و من این را می دانم؛ زیرا آنها شعب اخذ رأی این شهرها را کنترل می کنند. بنابراین آنها به افرادی پول می دهند تا به عنوان یک شخص مرده 4، 5، 6 و 7 بار رأی بدهند. من موارد اندکی از تقلب جمهوری خواهان را دیده ام. شاید اگر جمهوری خواهان هم شهرهای کوچک را کنترل می کردند، همانند دموکراتها به تقلب روی می آوردند.

جولیانی بارها از دونالد ترامپ که بدون ارائه مدرک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تقلبی خوانده، حمایت کرده است. ترامپ روز گذشته در حساب توییتر خود نوشت: در نتایج انتخابات بخاطر اخبار نادرست رسانه ها و همینطور در بسیاری از شعب اخذ رأی به نفع هیلاری تقلب صورت خواهد گرفت.

این درحالیست که "مایک پنس،" معاون ترامپ در گفتگو با "ان بی سی" اعلام کرد قطعا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار