شیراز؛

ارسنجان بالاترین نرخ مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان فارس گفت: تاکنون ارسنجان بالاترین و شیراز پایین ‌ترین نرخ مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن استان داشته ‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ساسان تاجگردون رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان فارس گفت:  فرصت دوره ثبت اینترنتی از 25 به 27 ماه تمدید شد و انتظار می‌رود مردم شریف فارس علاوه بر فردا، پس ‌فردا تا انتهای روز بیست و هفتم از این فرصت بهره برده و نسبت درج اطلاعات خانوار خود در سامانه اینترنتی اقدام کنند.
وی افزود: تاکنون 16.8 درصد خانوار های کل کشور ثبت اینترنتی را انجام داده‌اند که فارس با نرخ مشارکت 22.7 درصد پنج درصد بیشتر از میانگین کشور است و شهرستان‌ های رستم، زرین‌دشت و فسا در این زمینه مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.
تاجگردون ادامه داد: شهرستان‌ هایی که مشارکت کمتری در امر سرشماری اینترنتی داشتند در فرصت باقیمانده با ترغیب مردم به حضور در سامانه https://www.sarshomari95.ir/ ارتقای نرخ مشارکت خود را محقق کنند.
وی خاطرنشان کرد: بنابر آماری که تا صبح امروز احصا شده در سرشماری نفوس و مسکن این استان، شهرستان ارسنجان با 53.83 درصد پیشتاز مشارکت در این طرح است و شهرستان رستم با 53.68 درصد در رتبه بعد قرار دارد و خنج با 50.97 درصد نرخ مشارکت در رده بعدی قرار دارد و کمترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان شیراز با 16.89 درصد مشارکت بوده و سروستان با 19.37 و شهرستان فیروزآباد 21.18 درصد در رتبه‌ های بعد کمترین مشارکت قرار دارند.
این مسئول بیان کرد: انتظار ما این است که با تمدید مهلت تا روز سه‌شنبه شهرستان‌های شیراز، مرودشت، فیروآباد و اقلید و آباده مشارکت خود را بهبود ببخشند تا در مجموع رتبه فارس از این هم بهتر شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار