ایلام ؛

اعزام 94 هزار زائر از مرز مهران به عتبات عالیات

فرمانده انتظامی استان گفت: در دهه اول ماه محرم ، بیش از 94 هزار زائر از اين مرز بين المللی به عتبات عالیات اعزام شدند.

اعزام 94 هزار زائر از مرز بین‌المللی مهران به عتبات عالیاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری به آمادگی پلیس برای میزبانی از زائران عتبات عالیات در مرز مهران برای ایام اربعین اشاره کرد و گفت: اقدامات نیروی انتظامی برای برگزاری کنگره عظیم اربعین که از چندی پیش آغاز شده با پایان یافتن تاسوعا و عاشورای حسینی، شدت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در دهه اول ماه محرم، 94 هزار و 949 زائر از پایانه مرزی مهران برای زیارت عتبات عالیات تردد داشته‌اند.

وی با تاکید مجدد بر همراه داشتن مجوزهای لازم برای سفر به عتبات عالیات، گفت: در دهه اول محرم 300 زائر که بدون ویزا به مرز مراجعه کرده بودند به شهرهای خود بازگردانده شدند.

یاری تصریح کرد: در این مدت 800 نفر نیز که با گذرنامه افراد دیگر به مرز مهران مراجعه کرده بودند، دستگیر و تحویل محاکم قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با تاکید بر آمادگی پلیس برای میزبانی از زائران عتبات عالیات از دلدادگان حسینی خواست برای حضور در این همایش ملی و همچنین حفظ آرامش و امنیت خود و برگزاری منظم این مراسم به قوانین و مقررات احترام بگذارند.

انتهای پیام / ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.