اصفهان؛

خدمت هزار نیروی خدماتی شهرداری در تاسوعا و عاشورا

شهردار اصفهان گفت: در ایام تعطیلی تاسوعا و عاشورا خدمت رسانی به شهروندان ادامه داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد  ضمن عرض تسلیت به پیشگام امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم متدین اصفهان اظهار کرد: در سال جاری همانند سال‌های گذشته شاهد حضور گسترده شهروندان در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) بودیم.

وی افزود: باید خداوند را شاکر باشیم که هرساله حضور مردم مؤمن و ولایت مدار شهر ما برای عزاداری امام حسین (ع) و یارانش بیشتر از سال گذشته می‌شود.

شهردار اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه شهرداری در تمام لحظات برای خدمات رسانی به شهروندان در حال تلاش است، عنوان کرد: شهرداری اصفهان در روزهای تعطیلی تاسوعا و عاشورا در حال خدمت رسانی در مناطق 15 گانه شهرداری بوده است.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی در ایام محرم تمام تلاش خود را برای پاکیزگی شهر انجام می‌دادند، تصریح کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از یک هزار نیرو خدماتی شهرداری اصفهان به شهروندان خدمت رسانی می‌کردند تا شهروندان در آسایش باشند.

وی گفت: همچنین خدمت رسانی سازمان‌های آتش‌نشانی، سازمان خدمات موتوری و مجموعه خدمات شهری شهرداری اصفهان جای تقدیر و تشکر دارند که از صمیم قلب برای پاکیزگی شهر و آرامش شهروندان تلاش می‌کردند.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه هرساله در ایام محرم به نظافت شهر بیش از سال گذشته توجه می‌شود، خاطر نشان کرد: امسال شهروندان برای پاکیزگی شهر بسیار همدل و همکار با خادمان خود در شهرداری اصفهان بوده‌اند و برای شهر خود از صمیم قلب تلاش می‌کردند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.