سید صالحی: از 13،12 سالگی در کوچه‌های شهرمان مداحی می کردم

بازیکن سابق گسترش فولاد تبریز افزود: از 13،12 سالگی با چادرهای مادرانمان تکیه‌ای برپا کرده و بدون بلندگو برای بچه‌ها مداحی می‌کردم.

سیدمهدی سید صالحی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص ایام محرم و عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که محرم  و صفر از قدیم‌الایام در دل و وجود همه ایرانی‌ها بوده است و از طرفی علی‌الخصوص ورزشکاران نیز ارادت خاصی به  ائمه‌اطهار و امام حسین(ع) داشتند. امام حسین(ع) قوت قلب زیادی به ورزشکاران می‌دهد و زندگی من همیشه تحت تاثیر این امام بوده  و خواهد بود.

وی ادامه داد : ورزشکاران بی‌شماری از اهل بیت مدد می‌گیرند و حتی در اکثر مسابقات علی‌الخصوص المپیک  نیز همیشه امام حسین(ع) را یار و یاور خود می‌دانند و با ذکر نام این امام بزرگوار انرژی مضاعفی را دریافت می‌کنند.

بازیکن سابق گسترش فولاد تبریز افزود: بدون شک معتقدم که امام حسین(ع) و اهل بیت دوپینگ ما ایرانی‌ها هستند و وصل شدن به دستگاه اهل بیت انرژی مضاعفی را در درون انسان قرار می‌دهد.

وی افزود: از 13،12 سالگی مداحی را در کوچه‌های شهرمان آغاز کردم و یادم هست که در گذشته با چادرهای مادرانمان تکیه‌ای برپا و بدون بلندگو برای بچه‌ها مداحی می‌کردم و در حال حاضر با همان دوستان قدیمی که کوچک بودند تکیه‌ای برپا کردیم و مشغول مداحی برای آنها هستم. باید بگویم مداحی کردن لیاقت می‌خواهد که امیدوارم داشته باشم.

سید صالحی: از 13،12 سالگی در کوچه‌های شهرمان مداحی می کردم

سید صالحی ادامه داد: احساس می‌کنم نسل جوان ورزشکار ما فکر می‌کنند از زمانی که به دنیا آمدند ورزشکار بودند اما آنها باید بدانند که خدا و اهل بیت از همه چیز مهم‌تر است و هر چقدر آنها ارتباط قلبی خود را با ائمه بیشتر می‌کنند می‌توانند بهترین‌ها را رقم بزنند و بدانند سر منشا همه ما خدا و اهل بیت هستند و با وجود آنها می‌توانیم موفقیت بیشتری را کسب کنیم.

بازیکن سابق گسترش فولاد تبریز گفت: هیات جوانان حضرت علی‌اکبر محله ما از سال 1374 تاسیس شده  و از طرفی هیات موسی بن جعفر که از هیات‌های پدری‌ام است، در آن حضور دارم و هرسال این توفیق نصیب من می‌شود که مداحی کنم و با توجه به اینکه امسال با تیمی قرارداد ندارم به همین دلیل بیشتر می‌توانم وقتم را در تاسوعا و عاشورا بگذرانم و مداحی کنم. در سال‌های گذشته نیز با وجود تمرینات تمام سعی‌ام را می‌کردم تا برنامه تمرینی‌ام زیاد با تاسوعا و عاشورا دچار خلل نشود.

سید صالحی در پایان درباره اینکه نیم‌فصل به چه تیمی خواهد پیوست افزود: در هر صورت تا نیم فصل منتظر پیشنهادات خواهم ماند و به طور حتم با بررسی هرچه بیشتر  و با عنایت  آقام امام حسین(ع) با عزت به یک تیم خواهم  رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سید صالحی ، محرم ، مداحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.