تبریز؛

آغاز فروش اینترنتی بن کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز فروش اینترنتی بن کتاب در نمایشگاه بین المللی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛چمیده فر گفت: فروش اینترنتی بن کتاب تا سقف سی درصد کل بن چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از طریق سامانه اینترنتی http://bon.tibf.ir آغاز شد.

وی افزود: این فروش تا سه روز قبل از برپایی نمایشگاه یاد شده یعنی تا بیست و سوم مهرماه ادامه خواهد داشت.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز تصریح کرد: فروش اینترنتی بن کتاب پس از تهران برای اولین بار در سطح کشور و در نمایشگاه کتاب تبریز انجام می پذیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب تبریز پس از نمایشگاه کتاب تهران دومین نمایشگاه بزرگ کتاب در کشور محسوب می شود تمهیداتی اندیشیده شده تا علاقمندان بتوانند قبل از حضور در نمایشگاه بن مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری کنند.

وی گفت: در این نمایشگاه برای افراد دارای مدرک تا دیپلم 300 هزار، لیسانس 500 هزار و بالاتر از لیسانس یک میلیون ریال بن خرید کتاب ارائه می شود و علاوه بر 20 درصد تخفیفی که شامل بن ها می شود 20 تا 30 درصد نیز از سوی ناشران تخفیف اعمال می شود و علاقه مندان با 50 درصد تخفیف می توانند کتاب ها را خریداری کنند .

وی افزود: بن های ارائه شده 10 روز پس از نمایشگاه نیز در 12 کتاب فروشی تبریز اعتبار خواهد داشت .

چمیده فر گفت: همچنین متقاضیانی که پیش از این در نمایشگاه کتاب تهران و از طریق اینترنت برای خرید بن اقدام کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و تنها با کلیک دکمه ی ورود در سامانه می توانند نسبت به خرید بن از نمایشگاه کتاب تبریز نیز اقدام نمایند، اما افرادی که برای اولین بار اقدام می کنند می بایست مراحل ثبت نام در سامانه را طی کنند.

وی افزود: خرید از طریق تمامی کارت های عضو شبکه ی شتاب امکان پذیر بوده و فیش دریافتی پس از ثبت نام  و خرید اینترنتی می بایست از سوی خریدار جهت دریافت اصل بن در نمایشگاه ارائه گردد.

معاون فرهنگی اداره کل گفت: امسال برای رفاه حال مراجعه کنندگان به نمایشگاه باجه های بانکی مستقر در محل نمایشگاه افزایش یافته و در حقیقت یک سیستم بانکی متمرکز در نمایشگاه حاضر خواهد بود و مسوولیت تحویل بن نیز بر عهده ی بانک شهر است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال 12 میلیارد ریال بن با 20 درصد تخفیف عرضه می شود، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص تمامی این رقم به مردم و علاقمندان کتاب خواهد بود و هیچ گونه بن اعم از هدیه و یا سایر موارد به نهادها، سازمان ها و اشخاص حقوقی تخصیص نخواهد یافت.

گفتنی است:چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز همزمان با چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت از 26 مهرماه جاری تا یکم آبان ماه سالجاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز و در شش سالن به فضای 21 هزار و 500 مترمربع برگزار می شود .


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
سلام بن نمایشگاه کتاب تبریز چطوری میشه اینترنتی خرید؟
آخرین اخبار