یاسوج؛

مهار آتش سوزی در ساختمان مسکونی یاسوج

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج گفت: حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در یاسوج در سریع ترین زمان ممکن با کمک نیروهای امدادی این نهاد خدماتی مهار شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد رستمی گفت: به محض اطلاع و تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر آتش سوزی ساختمان مسکونی در منطقه باهنر هفت یاسوج نیروهای آتش نشانی همراه با تجهیزات اطفای حریق در کمترین زمان ممکن به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه نیز خسارت جانی بهمراه نداشت، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در اولین فرصت نیز ضمن هشدارهای ایمنی و تخلیه ساختمان اقدام به قطع برق و گاز این منزل مسکونی کردند و مانع از گسترش آتش به فضای داخل ساختمان کردند.

رستمی با بیان اینکه هنوز علت اصلی آتش سوزی مشخص نشده است، گفت: رعایت نکردن نکات ایمنی در نصب ایزوگام ساختمان در وقوع این حادثه بی تاثیر نبود.

وی ابراز داشت: بیش از 650 مورد عملیات در بخش های مختلف از سوی نیروهای امدادی و عملیاتی در سطح شهر و روستاهای اقماری یاسوج از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج ابراز داشت: 141 مورد از این تعداد مربوط به آتش سوزی باغ ها و منابع طبیعی بوده که با بررسی های انجام شده بیش از 99 درصد آن عمدی و ناشی از عوامل انسانی است.

رستمی با اشاره به برخی کمبودها و تجهیزات ایمنی در این سازمان، گفت: یاسوج تنها شهر و مرکز استان فاقد خودروی فوماتیک برای انجام عملیات ها و مهار آتش سوزی ها در ساختمان های با تعداد طبقات بالاست.

وی اعتبار موردنیاز برای تأمین این خودرو را افزون بر 35 میلیارد ریال اعلام کرد و خواستار حمایت و تأمین اعتبار از سوی استاندار و مجموعه مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.