شیراز؛

راه اندازی کارآگاهان خصوصی در آینده

سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرمانده انتظامی فارس از راه اندازی کارآگاهان خصوصی در آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی با اشاره به نقش شركت های خصوص در ایجاد امنیت، گفت: ناجا از اینکه شرکت های خصوصی در بخش تامین امنیت شهروندان حضور دارند خرسند است.
سرهنگ علی ذوالقدری در مراسم گردهمایی و نشست با مدیران عامل موسسات خدمات حفاظتی و مراقبی و نگهبانان تحت پوشش، گفت: در بحث امنیت، در تمام جهات از مرزها گرفته تا اقصی نقاط کشور، روستاها، جاده ها و سایر قسمت ها نظم و امنیت بر عهده نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: بخشی از خدمات از گذشته به عهده پلیس بوده که این خدمات با تصمیم گیری هایی که اخذ شده به بخش خصوصی واگذار شده و در چند سال اخیر خدمات گذرنامه، خدمات موسسات مراقبتی و حفاظتی، خدمات نظام وظیفه و خدمات اماکن عمومی  از جمله این خدمات است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان فارس هدف از این امر را ارائه خدمات مناسب تر و بهتر به مردم عنوان كرد و گفت: در همه دنیا کارهای خدماتی به بخش خصوصی واگذار می شود و در حوزه های نظامی و انتظامی نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته برخی از خدمات به بخش خصوصی واگذار شده است.
سرهنگ علی ذوالقدری با بیان اینكه در آینده کارآگاهان خصوصی هم راه اندازی خواهد شد، ‌اظهار كرد: در این راستا خیلی از جرائمی که جنبه امنیتی ندارند و بعضا مالی هست به این حوزه واگذار می شود.
وی افزود: نیروی انتظامی از اینکه شرکت های خصوصی در این بخش حضور دارند خرسند است و سعی دارد مشکلات موجود در این راه را تا جایی که در حوزه استان است برطرف کند و اگر مشکلات در حوزه کشوری باشد، مراتب از طریق پلیس پیشگیری استان به مرکز انتقال داده می شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار