اجرای نمایشی از اکبر زنجانپور بعد از 29 سال/ نمایشی که خودش بازی نمی‌کند

بازیگر فیلم «پل خواب» نمایشنامه «باغ آلبالو» را بعد از جشنواره فجر به روی صحنه می‌برد.

اکبر زنجانپور بازیگر سینما و کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص جدیدترین فعالیت هنری خود گفت: در حال آماده کردن نمایشنامه «باغ آلبالو» چخوف هستم که در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد. اول آبان تمرین‌ها آغاز می‌شود و پس از جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.

وی درباره بازیگران این نمایش بیان کرد: ترجیح می‌دهم تا قبل از انتخاب و عقد قرارداد نامی از هیچکدام نبرم. فقط می‌گویم که خودم بازی نمی‌کنم.
 
این بازیگر در ادامه صحبت‌هایش در خصوص بازی در فیلم «پل خواب» و علت همکاری با اکتای براهنی به عنوان کارگردان کار اولی اظهار داشت: سناریوی این اثر بسیار جای کار داشت و به خوبی و با دقت بالایی نوشته شده بود و بزن در رو نبود به این جهت قبول کردم.

وی افزود: درست است که براهنی فیلم اولی است اما نوجوان نیست و حدود چهل سال سن دارد و بسیار با تجربه است. باید به این فکر کرد که شاید شرایطش را نداشته فیلم بسازد پس دلیل نمی‌شود با این کارگردان‌ها کار نکرد. به هر حال خوشحالم.

زنجانپور در خصوص حرف و موضوع اصلی فیلم «پل خواب» خاطر نشان کرد: این اثر فیلمی صرفا قصه گو از جنس مدرن است. نمی‌توان گفت چه حرفی می‌زند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار