شیراز؛

عملكرد پلیس، بیانگر مسئولیت پذیری كاركنان نیروی انتظامی است

علی القاصی مهر رئیس كل دادگستری فارس گفت: عملكرد مأموران پلیس فارس، مثال زدنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی در نشست مشترك قضائی با فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن تبریك هفته ناجا به سبزپوشان نیروی انتظامی، افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از زحمات شبانه روزی و اقدامات مجموعه نیروی انتظامی تقدیر به عمل آید و لازم است تا مردم نیز قدردان این امنیت و آرامش حاكم بر جامعه باشند.  
علی القاصی مهر ادامه داد: هر روز شاهد پیشرفت و ارتقاء وضعیت امنیتی در كشور و به ویژه استان فارس هستیم.  
رئیس كل دادگستری استان فارس ضمن تقدیر و تشكر از اقدامات دو سال اخیر پلیس فارس در برخورد با اشرار، گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان فارس در برخورد با كسانی كه احساس ناامنی و بی اعتمادی را در بین مردم رواج می دادند، به خوبی عمل كرد.  
القاصی مهر ضمن تأكید بر حمایت همه جانبه دستگاه قضائی استان از پلیس فارس، افزود: اراده و اهتمام خوبی بین دستگاه قضائی و پلیس وجود دارد .  
وی با بیان اینكه در مقایسه با چند سال گذشته وضعیت امنیتی استان رو به بهبود و ارتقاء است، گفت: بروز جرائم در جامعه ریشه در مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد و باید در این خصوص اقدامات لازم توسط نهاد های متولی انجام شود.  
رئیس كل دادگستری استان فارس افزود: برای دست یافتن به جامعه ای با امنیت كامل نیاز به پیشگیری در همه عرصه ها است و پلیس و دستگاه قضائی در این راستا همه فعالیت های خود را انجام خواهند داد.  
القاصی مهر تصریح كرد: با همدلی و هماهنگی بین پلیس و دستگاه قضائی و همچنین دلسوزی ها و تلاش های سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان، نظم و امنیت خوب و مناسبی بر جامعه حاكم است.  
در ادامه، فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی با بیان اینكه آموزش كاركنان به صورت ویژه در دستور كار پلیس قرار دارد، گفت: قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در همین راستا تشكیل شده است.  
سردار گودرزی با بیان اینكه روزانه بیش از سه هزار تماس با پلیس 110 استان برقرار می شود، افزود: 54 درصد از این تماس ها عملیاتی می شود كه این نشان از گستردگی و سنگینی كار دارد.  
وی با اشاره به اینكه امروز بهترین شرایط امنیتی در استان فارس وجود دارد، خاطر نشان كرد: هماهنگی و تعامل بسیار مناسبی بین پلیس و دستگاه قضائی استان وجود دارد كه زمینه ساز ایجاد امنیت است.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: با اقدامات انجام شده و تشكیل قرارگاه جهادی صیانت و سلامت اداری، جرائم داخلی كاركنان 53 درصد كاهش داشته است.  
گودرزی نقش دستگاه قضائی در ایجاد امنیت را بی بدیل عنوان كرد و گفت: امیدواریم با هماهنگی های بیشتر، شاهد ارتقاء و حفظ نظم و امنیت در سطح استان باشیم.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار