ارومیه؛

بهره مندی اهالی روستای قزل عاشق ازآب شرب بهداشتی

مدیر امور آب وفاضلاب روستایی ارومیه دربازدید از روستای قزل عاشق مسائل ومشکلات بوجود آمده در تامین آب شرب این روستا را مورد بررسی قرارداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛صابرخسروزاده مدیرامور آب وفاضلاب روستایی با بررسی وضعیت کمی وکیفی آب آشامیدنی اظهارداشت: با تلاشهای شبانه روزی همکاران و پیمانکاران امور ارومیه عملیات اجرایی تجهیز، راه اندازی، نصب کانکس سرچاهی، حصارکشی و نیرو رسانی یک حلقه چاه جدید مشکل آب شرب اهالی این روستا مرتفع خواهد شد.

خسروزاده بابیان اینکه برای اجرای این طرح دو میلیاردریال اعتبار اختصاص یافته است، افزود: با بهره برداری از چاه جدید، مشکلات این روستا با 977 خانوار و جمعیتی بالغ برسه هزارو621نفر و یکهزارو431مشترک به طور کامل مرتفع و روستائیان عزیز از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

وی با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در روستاهای شهرستان ارومیه جهت تامین آب شرب سالم و بهداشتی، ازروستائیان خواست با رعایت الگوی مصرف، پرداخت به موقع آب بها و پرهیز از انشعابات غیر مجاز امور آب و فاضلاب روستایی ارومیه را در جهت نگهداری از تاسیسات آب شرب و خدمت رسانی هرچه بیشتر به روستاها همراهی نمایند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.