دیدار نتانیاهو و کلینتون/ دفاع نامزد دموکرات از رژیم‌صهیونیستی

کلینتون و نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی توافق هسته‌ای ایران، جنگ سوریه و امنیت اسرائیل را به بحث گذاشتند.

دیدار نتانیاهو و کلینتون/ دفاع نامزد دموکرات از رژیم‌صهیونیستی
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه پس از 90 دقیقه رایزنی با «دونالد ترامپ،» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب جمهوری‌خواه، شب همان روز در هتلی در نیویورک با رقیب دموکرات وی –هیلاری کلینتون- نیز دیدار کرد.

یکی از دستیاران ارشد کلینتون در کمپین انتخاباتی وی اعلام کرد این نامزد دموکرات و نتانیاهو تفاهم‌نامه جدید آمریکا و رژیم‌صهیونیستی را که اخیراً امضا شده به بحث گذاشتند. این تفاهم‌نامه برای تقویت روابط دفاعی و اطلاعاتی تل‌آویو و واشینگتن امضا شد.

کلینتون در این دیدار متعهد شد با اقداماتی که علیه موجودیت رژیم‌صهیونیستی انجام می‌گیرد، مقابله کند.

کلینتون و نتانیاهو به بحث در مورد توافق هسته‌ای ایران پرداختند. نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی مخالفت شدید خود با این توافق را ابراز کرد. آنها همچنین درباره جنگ سوریه، مذاکرات صلح فلسطین و رژیم‌صهیونیستی و دیگر تحولات منطقه‌ بحث کردند.

دستیار کلینتون اعلام کرد این نامزد دموکرات برای تشکیل دو دولت مجزا در سرزمین‌های اشغالی و تضمین آینده رژیم‌صهیونیستی تلاش خواهد کرد.

کمپین انتخاباتی ترامپ اعلام کرد این نامزد جمهوری‌خواه در دیدار با نتانیاهو درباره کمک‌های نظامی، امنیتی و ثبات منطقه‌ای بحث کرد. نتانیاهو هفته گذشته با «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا نیز دیدار کرد. احتمالاً این آخرین ملاقات دوجانبه آنها قبل از پایان دوره ریاست‌جمهوری اوباما باشد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار