شهرکرد؛

انهدام باند سازمان يافته سرقت احشام

اعضای باند سازمان يافته سرقت احشام در استان چهارمحال و بختياری دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری؛ 8 عضو باند سرقت احشام با 21 فقره سرقت در استان چهارمحال و بختياری دستگير شدند.

بر اساس این گزارش؛ با شروع فصل انتقال احشام توسط دامداران به چراگاه های استان، سارقان با استفاده از غفلت اين قشر زحمت كش و مخفي شدن در نقاط كور و صعب العبور، دست به سرقت احشام به صورت گسترده زدند كه در اين رابطه اقدامات وسيعي توسط پليس آگاهی استان برای شناسايی عامل يا عاملين اين سرقت ها انجام شد.

مأموران با بررسي دقيق صحنه هاي سرقت به سرنخ‌هايي از يكي از سارقان دست يافتند و با ادامه تحقيقات، یکی از سارقین را در مخفيگاهش شناسايي و دستگير کردند.

متهم در بررسي به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن موجود، به همدستي 4 نفر ديگر كه 2 نفر از آنها از سارقان حرفه اي و تحت تعقيب پليس و يكي از استان هاي همجوار بودند اعتراف کرد که با توجه به شواهد و قرائن موجود رد پاي سارق ديگري وجود داشت اما متهمين از معرفي وی خوداري كردند كه در بررسي حساب بانكي متهمين و وجوه واريزي در زمان دستگيري به حساب آنان مشخص شد شخصي به هويت «م - ع» از سارقان محلي بسيار شرور و خطرناك كه از شرارت هاي وي مي توان به زورگيري، تجاوز و سرقت هاي متعدد به عنف اشاره كرد، وجه هايي را به حساب متهمين واريز كرده است.

پس از هماهنگي قضايي، مجدداً متهمين از زندان تحويل و در بازجويي هاي فني پليس، صراحتاً وي را به عنوان سركرده باند معرفي و همچنين به مشاركت 3 سارق ديگر در سرقت هاي متعدد اعتراف كردند.

اعضاي اين باند سازمان يافته نهایتاً به 21 فقره سرقت اقرار کردند و پس از بازسازي صحنه هاي سرقت به همراه پرونده تشكيل شده تحويل مرجع قضايي شدند.

تحقيقات پليس جهت دستگيري ساير اعضاي اين باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار