اراک؛

جنگ تحمیلی الگوی مناسبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت : جنگ تحمیلی و دفاع مقدس الگوی مناسبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرلشگر رحیم صفوی مشاور عالی و دستیار نظامی مقام معظم رهبری گفت : الگوی تعهد و ایثار و ولایت پذیری که در دوران دفاع مقدس گل سرسبد برنامه ها بود، اکنون می تواند سرلوحه اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.
 سردار سرلشکر صفوی ،در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک ، افزود : اقتصاد مقاومتی بدون برنامه ریزی و حضور موثر مردم و همدلی و همکاری اثربخش بین قوا امکانپذیر نخواهد شد.
فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه 70 درصد اقتصاد کشور در عرصه کشاورزی و صنعتی در اختیار دولت است گفت : با واگذاری نیمی از این ظرفیت ها به مردم و تلاش برای فعال کردن کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی و تقویت این بخش و واگذاری تسهیلات می توان شاهد تغییراتی چشمگیری دراین زمینه بود.
مشاور عالی و دستیار نظامی مقام معظم رهبری بیان کرد : آنچه باعث پیروی ایران در جنگ تحمیلی شد، بهره گیری از ظرفیت ولایت فقیه و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) در کنار انحاد و یکپارچگی قوای پایه کشور و پشتیبانی جانانه مردم بود.
 سرلشکر صفوی افزود : انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی با اتکا به ویژگی هایی چون حضورمردم ، مدیریت جهادی ، استفاده از راهبرد انقلابی بجای کلاسیک ، قدرت ساماندهی و برنامه ریزی بلند مدت و اتکا به توان و مولفه های ملی پیروز شد.
وی گفت : با بیان اینکه روحیه جهادی کلید موفقیت در جبهه های حق علیه باطل بود گفت : در شرایط کنونی اقتصاد کشور باید با پرهیز و حذف بوروکراسی اداری به سمت و سوی خرد مصلحت جمعی بر منافع فردی حرکت شود.
سردار سرلشکر صفری در بخش دیگری از سخنانش وجود ولایت فقیه را برای کشور موهبتی بزرگ عنوان کرد و گفت: آنچه در  طول حیات نظام جمهوری اسلامی عظمت و عزت برای کشور به همراه داشته، پشتیبانی موثر مقام معظم رهبری و راهبردهای حکیمانه معظم له است.
انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.