کرمانشاه؛

متلاشی شدن باند سرقت احشام

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از كشف 42 مورد سرقت احشام و دستگيری یک نفر سارق در این زمینه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ منوچهر امان‌اللهی گفت:در پی افزايش وقوع سرقت احشام در سطح استان کرمانشاه و حساسيت این موضوع، پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی مستمر، سارقان را شناسایی کرد.

وی افزود: اعضای این باند سه نفره با استفاده از چندين دستگاه خودروی پژو و سمند در سطح استان کرمانشاه و ساير استان‌های همجوار، سرقت‌های متعددی در زمینه احشام مرتکب شده بودند كه در اين راستا موضوع در دستور کار ماموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهی قرار گرفت.

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به عدم دسترسی به آدرس محل اختفای اين متهمان، با انجام کارهای اطلاعاتی و اعلام موضوع به پليس آگاهی شهرستان‌های تابعه و نیز تحت نظر قرار دادن محورهای مواصلاتی، در نهایت مشخص شد سر كرده اين باند پس از انجام سرقت در يکي از استان‌های همجوار، در ايست بازرسي شهرستان کنگاور با يک دستگاه خودروی پژو 405 حامل 10 راس دام سرقتی، دستگیر و از سوی مقام قضایی راهی زندان شده است.

امان‌اللهی افزود: با توجه به سابقه‌دار بودن متهم، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی از زندان تحويل پلیس آگاهی استان شد و در بازجویی‌های صورت گرفته و ارائه مستندات و تحقيقات جامع توسط کاراگاهان اداره عمليات ويژه این پليس، به 42 مورد سرقت احشام اعتراف کرد.

وی ارزش احشام مسروقه را دو ميليارد و يكصد ميليون ريال اعلام کرد و گفت: این سرقت‌ها در سطح شهرستان‌های استان کرمانشاه با همدستی دو سارق دیگر انجام شده که با راهنمایی متهم دستگیر شده، محل‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.

وی گفت: تلاش جهت دستگيری ساير اعضای باند نیز كماكان ادامه دارد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار