قزوین ؛

بازگشت 42واحد صنعتی به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از بازگشت 42واحد صنعتی به چرخه تولید با دریافت تسهیلات خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حمیدرضا خانپورگفت: 330طرح و واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات در شهرکها و نواحی صنعتی استان با هدف رونق اقتصادی، تولید و ایجاد اشتغال پایدار به بانک های عامل معرفی شدند که به 42واحد تولیدی 615میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

به گفته وی ، به این واحد ها که در شهرکهای صنعتی کاسپین، آراسنج، لیا و خرمدشت قرار گرفته اند ، 615میلیارد ریال تسهیلات دپرداخت شده است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ادامه داد : میزان اشتغالزایی 42واحد تولیدی دریافت کننده تسهیلات در شهرکها و نواحی صنعتی استان یک هزار و 794 نفر است.

خانپور اظهار کرد:به منظور اجرای  برنامه های اقتصادمقاومتی، رفع موانع تولید، فعال سازی ظرفیت تولیدی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و ارتقای توان رقابت پذیری آنها و کمک به راه اندازی طرح های صنعتی که پیشرفت فیزیکی بالای 60درصد دارند با برگزاری جلساتی در کمیته کارگروه فرعی تسهیل و رفع موانع تولید استان پرونده متقاضیان بررسی و به بانک های عامل معرفی می شود.

وی گفت: هماهنگی برای بازدید استاندار و معاونین و دستگاه های ذیربط به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه تولید انجام و گام های مثبتی در این باره برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اضافه کرد: نتیجه این امر هم پرداخت بالغ بر یک هزار و 400میلیارد ریال تسهیلات در طول چند ماه گذشته به واحدها و طرح های صنعتی در استان بوده است.

خانپور همچنین از شناسایی طرح ها و واحدهای صنعتی که تکمیل کننده زنجیره تامین، دارای بازار و اشتغالزایی مناسب، صادرات گرا، دانش بنیان و صنایع نوین رقابت پذیری با واحدهای صنعتی کوچک و متوسط هستند ، خبر داد و گفت : این طرحها  برای اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی می شوند.

وی یادآور شد : در طول پنج ماه اخیر 769طرح و واحد صنعتی در استان برای اخذ تسهیلات به تصویب رسیده است که از این تعداد 330طرح و واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی مستقر هستند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار