دستور نتانیاهو برای افزایش تدابیر امنیتی در قدس اشغالی

همزمان با نزدیک شدن به اعیاد یهودیان، نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی دستور افزایش تدابیر امنیتی در قدس و مسجدالاقصی را صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، همزمان با نزدیک شدن به ماه اکتبر و زمان برگزاری اعیاد یهودیان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دستور داد تا نیروهای پلیس و ارتش این رژیم  تدابیر شدیدتری در اطراف "قدس شرقی و مسجد الاقصی" اتخاذ کنند.

بنیامین نتانیاهو از رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خواست تا از ورود اعضای پارلمان و وزرای اسرائیلی به مسجدالاقصی طی برگزاری اعیاد یهودیان که "زمان حساسی" به شمار می‌آید، ممانعت کند.

وی همچنین به بهانه حفظ امنیت عمومی در زمان برگزاری اعیاد یهودیان در قدس، دستور داد تا نظارت بر شبکه‌های اجتماعی افزایش یابد.

نیروهای رژیم صهیونیستی از اکتبر سال گذشته با ایست و بازرسی‌های متعدد در بخش قدیمی قدس و نصب موانع آهنین در مقابل درب‌های ورودی مسجدالاقصی تدابیر امنیتی  را افزایش داده‌‌اند. 

نتانیاهو دو روز پیش، جلسه‌ای با حضور "جلعاد اردان"، وزیر امنیت، "نیر برکات"، شهردار رژیم صهیونیستی، معاون کمیسریاری پلیس، معاون رئیس شاباک و نماینده ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص اعیاد ماه اکتبر داشت.

اعیاد ماه اکتبر یهودیان به مناسب آغاز سال عبری است و از جمله مهمترین اعیاد یهودیان به شمار می‌آید که سال گذشته صهیونیست‌ها با یورش به مسجدالاقصی، مانع ورود مسلمانان به این مسجد مقدس شدند. 

این یورش عامل آغاز شدن موج شدید درگیری‌های فلسطینیان با نیروهای رژیم صهیونیستی شد که در جریان آن، 245 نفر تاکنون به شهادت رسیده‌اند.

این در حالی است که در جدیدترین عملیات شهادت‌طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس، دو نظامی صهبونیست با سلاح سرد زخمی شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار