توسعه شهرک‌سازی‌های رژیم‌صهیونیستی در دوره ریاست‌جمهوری اوباما

شهرک‌سازی رژیم‌صهیونیستی در دوره ریاست‌جمهوری باراک اوباما توسعه یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، با اینکه واشینگتن همواره شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در فلسطین را غیرقانونی و مخل صلح اعلام کرده، شهرک‌های این رژیم اشغالگر در دوره ریاست‎‌جمهوری «باراک اوباما» توسعه یافته‌اند.

بنابر گزارش‌ها تلاش «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی برای توسعه غیر قانونی شهرک‌ها ادامه دارد. شهرک‌های رژیم صهیونیستی حتی از زمان «جرج دابلیو بوش،» رئیس‌جمهور سابق آمریکا نیز فراتر رفته است.

اسناد موجود نشان می‌دهد از زمان ورود اوباما به کاخ سفید تا 30 ژوئن، ساخت 3012288 ساختمان جدید در کرانه باختری آغاز شده است.

در 6 ماه نخست سال جاری ساخت و ساز 1195 منزل مسکونی آغاز شد که نسبت به 6 ماه قبل از آن 40 درصد افزایش داشت. اگر نرخ شهرک‌سازی همینطور ادامه یابد، تعداد ساختمان‌ها تا پایان ریاست جمهوری اوباما به 13000 عدد می‌رسد.

از زمان آغاز ریاست جمهوری اوباما تا دسامبر 2015، 3915 ساختمان ساخته شد. این در حالیست که رژیم‌صهیونیستی فقط در ماه ژوئیه ساخت 1000 خانه جدید را اعلام کرد.

اوباما در آغاز دوره ریاستش در یکی از سخنرانی‌هایش شهرک سازی رژیم‌صهیونیستی را مخل صلح توصیف کرد و گفت: «زمان توقف شهرک‌سازی‌ها رسیده است.»

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار