بشار جعفری: جبهه النصره وارد فهرست تروریسم غیرمتعهدها شد

نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد این کشور توانست در اسناد جنبش غیرمتعهدها، جبهه النصره را وارد فهرست گروه‌های تروریستی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بشار جعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل، در مصاحبه با خبرنگار این شبکه در جزیره مارگاریتا در ونزوئلا گفت: ما توانستیم جبهه النصره را در اسناد جنبش غیر متعهدها وارد (فهرست) سازمان‌های تروریستی کنیم.

 وی افزود: ما بخش جدایی ناپذیر از جنبش غیرمتعهدها هستیم که دو سوم کشورهای عضو سازمان ملل را تشکیل می دهد.

نماینده سوریه در سازمان ملل در ادامه اعلام کرد: ما در چهار سال آینده، که ونزوئلا ریاست دوره‌ای جنبش غیرمتعهدها، را به عهده می‌گیرد انتظار زیادی از این جنبش داریم. 

جعفری افزود برخی از کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها از تروریسم در سوریه و عراق حمایت مالی می کنند و تروریست‌ها را به این دو کشور می فرستند. ما چالش بزرگی در این جنبش داریم و آن این است که حرف و عمل برخی از کشورها تفاوت دارد.

وی اظهار داشت برخی از کشورها در این جنبش تروریسم را محکوم می‌کنند سپس به سازمان ملل می‌روند و محکومیت آن را رد می کنند. برخی از کشورها نفاق سیاسی دارند و این همان چیزی است که مانع از پیشرفت جنبش غیرمتعهدها می شود. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار