رییس جمهوری عراق بر تلاش بین المللی برای آزادی موصل تاکید کرد

فواد معصوم در دیدار با معاون وزیر امور خارجه امریکا بر تلاش بین المللی بیشتر برای آزادسازی موصل تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المسله، در این دیدار که روز پنج شنبه انجام شد، فواد معصوم ضمن تاکید بر اهمیت مضاعف تلاش های بین المللی برای آزاد سازی موصل با آنتونی بلینکن در زمینه راه های تقویت امنیت و ثبات و بازسازی مناطق آزاد شده و مساله آوارگان به بحث وگفت وگو پرداخت.

براساس این گزارش دراین دیدار که در محل اقامت معصوم در اربیل برگزار شد فرستاده ویژه امریکا بریت مکورک و مسوول امورخاورمیانه وزارت خارجه امریکا ژوزف بنینگتون و سفیر آمریکا در بغداد داگلاس سیلیمن وفرمانده نیروهای ائتلاف ژنرال تاونزند حضور داشتند.

فواد معصوم دراین دیدار برلزوم افزایش تلاش های بین المللی برای آزادسازی موصل و هماهنگی تلاش های مشترک و حمایت از همه گروه های شرکت کننده در این عملیات تاکید کرد.

معصوم همچنین بر لزوم بسیج همه امکانات، توان داخلی و ظرفیت بین المللی برای خدمات رسانی به آوارگان تاکید و پیش بینی کرد تعداد آنان با نزدیک شدن به عملیات نظامی برای آزادسازی موصل افزایش یابد.

براساس این گزارش آنتونی بلینکن معاون وزیرامورخارجه امریکا نیز در این دیدار برتعهد کشورش برای حمایت از عراق در جنگ با تروریسم و ارایه کمک های انسانی به آوارگان عراقی تاکید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار