ارومیه؛

پذیرش قریب به 107هزار نفر در مراکز اسکان آموزش و پرورش آذربایجان غربی

107 هزار نفر در روز مسافر فرهنگی در پایگاه های تابستانی اسکان فرهنگیان استان ثبت کردند که شامل حضور 13 هزار و 483 خانواده و همراهان آنها می باشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان این خبر گفت: این مسافران در باشگاه های فرهنگیان، خانه های معلم و 66 مدرسه با 701 کلاس استان پذیرش و اسکان داده شدند. سید مصطفوی اظهار کرد: 402 نفر از عوامل اجرایی در استان در زمینه پذیرش میهمانان تابستانی فعالیت می کنند.

سیدمصطفوی افزود: اغلب مسافران این استان از استانهای آذربایجان شرقی، خوزستان، کردستان و خراسان رضوی هستند،حضور میهمانان فرهنگی در استان آذربایجان غربی در شهریور ماه به اوج خود می رسد و در ایام تعطیل نیز این استان پذیرای میهمانان بسیاری است.

وی اضافه کرد: مجموعه عوامل این نهاد در جهت اسکان بهینه مسافران تمام تلاش خود را انجام می دهد.

در تابستان پارسال 57 مدرسه با 622 کلاس درس به همراه مراکز تربیت معلم، خانه های معلم و اردوگاه ها برای اسکان میهمانان تجهیز شد و بیش از 40 هزار میهمان فرهنگی و همراهان آنها در استان پذیرش شدند.

در این مدت 86 هزار نفر روز اقامت فرهنگیان شامل 9 هزار و 364 خانواده در محل های اسکان فرهنگیان استان ثبت نام و پذیرش شدند.

به گفته سید مصطفوی این تعداد شامل 13 هزار و 828 خانواده و افزون بر 38 هزار همراه بودند که در 82 مدرسه جدید استان اسکان یافتند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.