با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور؛

برگزاری هشتمین جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی

هشتمین جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، هشتمین جلسه شورای اداری استان ظهر امروز به ریاست  سعادت استاندار آذربایجان غربی و با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، معاونین استاندار و سایر اعضای این شورا در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این جلسه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، بر ضرورت زنده نگه داشتن و برگزاری جشن های اسلامی بویژه عید غدیر تاکید کرد.

قریشی در ادامه به تنوع قومی و فرهنگی در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که وحدت، همدلی، محبت و برادری در میان مردم و اقوام و ادیان در استان وجود دارد و همه در کنار یکدیگر برای رشد، توسعه، عمران و آبادانی استان تلاش می کنند و مسائل و امور را بصورت منطقی و دوستانه پیش می برند.

صفرزاده معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان نیز در این جلسه به حضور مقامات و مسئولان ملی در جلسات شورای اداری استان اشاره کرد و افزود: در شش ماهه نخست سالجاری، این هشتمین جلسه شورای اداری استان است که برگزار می شود و اکثر این جلسات با حضور یکی از مسئولان کشوری برگزار و نتایج و دستاوردهایی خوبی برای استان به همراه داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم هشتمین جلسه شورای اداری استان نیز که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می شود، کمک کار رفع مسائل و مشکلات نظام اداری در استان باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارهمچنین گفت: از دیگر مواردی که سازمان استخدامی و اداری کشور بدنبال آن است برجسته کردن نقش و جایگاه شورای اداری در سیستم اداری جدید است.

حضرتی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز  گزارشی را در خصوص مسائل توسعه ای و اقدامات و برنامه های سازمان برنامه و بودجه استان ارائه کرد.

وی تدوین هدفمند وضعیت توسعه در استان و اندازه گیری شکاف شاخص های توسعه استان با متوسط کشوری، انجام امور پژوهشی و برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی استان، تشکیل و فعال شدن شورای توسعه مدیریت در استان و شهرستان ها، استقرار نظام جامع ارزیابی عملکرد، ساماندهی و تعیین تکلیف وضعیت استخدام دستگاههای استانی، نظارت بر آزمون های استخدامی و اخذ آمار و اطلاعات از دستگاهها برای تهیه گزارش های مختلف را از جمله اقدامات سازمان برنامه و بودجه استان عنوان کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.